کد خبر: ۲۰۱۱۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
مدیرگروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیر گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی گفت: مطالبه‌گر صدای مردم خواهد بود و در صورت کاهلی، ترک فعل، ضعف عملکردی و آینده‌نگر نبودن مدیران، گشت ارشادی برای مدیران نالایق و فاقد برنامه خواهیم بود و از مجاری قانونی پیگیری خواهیم کرد و لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سلیمان خوش اندیش در گفت‌وگو با خبرنگار عصردنا اظهار داشت: مطالبه‌گران استان، گشت ارشاد مسئولین بوده و در قبال ضعف عملکردی مدیران کوتاه نخواهند آمد.
خوش اندیش با تاکید بر سخنان رهبر انقلاب نسبت به آتش به اختیار عمل کردن جوانان خاطرنشان کرد: پرچم آرمان خواهی و مطالبات را زمین نخواهیم گذاشت؛ همانطور که گروه‌های مطالبه گری استان به خصوص گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی، از حقوق مردم کوتاه نخواهند آمد و در کنار مردم بودند و باز هم خواهند بود.

گشت‌ارشاد مدیران نالایق می‌شویم
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه وظیفه ذاتی مطالب‌گران تسهیل‌گری است و جزء حلقه‌های میانی و وصل دولت و عامه‌ی مردم خواهند بود، در پیگیری‌ها سیر پله ای خواهندداشت و مشکلات و معضلات استان را در تمام شهرستان‌ها دسته بندی خواهند کرد و براساس اولویت بندی و باتوجه به حساسیت موضوع، مطالبه خواهند کرد.
خوش اندیش تصریح کرد: مطالبه‌گران بازوی توانمند دولت‌ها خواهند بود واین درصورتی است که مدیران، دغدغه‌مندی مطالبه‌گران را درک کرده و آن‌ها را جزء عاملین پیشرفت مجموعه‌های خود بدانند و همراهی کنند و بدانند این همراهی‌ها باعث یأس و ناامیدی ضدانقلاب‌ها و رسانه های بیگانه و سلطنت طلبان خواهدشد.

وی با اشاره به اینکه خروجی کاهلی‌ها‌‌ نارضایتی عمومی را به دنبال خواهد داشت عنوان کرد: کاهلی باعث پیامدها وبحران های اجتماعی می‌شود؛ که هزینه آن به پای نظام وانقلاب نوشته خواهد شد و بهتر است بامطالبه گران همراهی کرده و پیشگیری همیشه بهتر از درمان است.
خوش اندیش افزود: ان‌شاء‌لله در آینده‌ای نزدیک شماره‌ای در اختیار مردم استان قرار خواهد گرفت که بتوانند به صورت شبانه روزی دغدغه‌مندی‌ها و مشکلات استانی، منطقه‌ای و محله‌ای و ... خود را به نیروهای خدوم خود برسانند تا با پیگیری بتوانند در حد توان خود، مشکلات را با همراهی کردن مسئولین مربوطه حل کنند.

گشت‌ارشاد مدیران نالایق می‌شویم

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
سلام اگر واقعا راست میگویید یه سر هم به راه و شهرسازی و عملکرد ضعیف مدیرکل آن بزنید .....
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
سلام و درود احسنت بسیار عالی باید مردم خودشون به هم کمک کنند وگرنه آبی از مسئولین گرم نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
سه تفنگدار!
مدیران متخلف و رانتی شما را قورت می دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
احساس فوق العاده خوش آیندی در وجود آدم ایجاد میشه وقتی می بینه افرادی مثل جناب آقای خوش اندیش و سایر دوستان تا این حد دغدغه مردم رو دارن
فقط امیدواریم در زیر فشار مدیران رانتی دوام بیارن و زده نشن و مشکلات خستشون نکنه
هدایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
چند کلاس درس خوندی عمو جون؟ خدا روزیته یه جی ده حواله کنه.. هر که از راه رسیه یه گروهی سی خوش درست کرده ده فکر اینکه علی آباد هم شهره... که بره دنبال کارت معلوم نی من کو دانشگاه آزاد تازه لیسانس گروتی فکر ایکنی ابوذر زمانی... سطح سوادته بالاتر بویه ایقد هم سیخوت دسته گل نفرست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.