تاریخ انتشار:۱۸:۲۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: با صدور حکمی توسط مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب کشور غلامرضا کمالی سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رئیس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه تغییر در سازمان‌های کارآمد جز اصول مدیریت است، گفت: هر جابجایی یک فرصت برای اعمال نگرش‌های نو و تازه است.

دهان زاده افزود: قرار گرفتن شرکت نفت و گاز گچساران در گستره چهار استان، دومین تولید کننده نفت مناطق نفتخیز جنوب، بیشترین کارکنان، راهبری ۱۶ میدان نفتی، مهمترین تلمبه خانه نفت و وجود کارخانه‌های مختلف صنعت نفت گچساران را نسبت به دیگر شرکت‌ها متمایز کرد.
وی گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های شرکت برای خدمات بیشتر به منطقه از دیگر وظایف مدیران صنعت نفت است و این در حکمرانی کشور تاثیر دارد.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب افزود: از طرف مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب کشور از تلاش‌های مهرداد کاهکش ، مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر و تشکر دارم و برای کمالی، مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران آرزوی موفقیت می‌کنم.
نورانی، مدیر تولید مناطق نفت خیز جنوب نیز در این آئین افزود: گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت جنوب کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی ادامه داد: این شرکت نقش ویژه‌ای در صادرات نفت، تولید و ارتباط با پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها دارد.
مدیرتولید مناطق نفت خیز جنوب اضافه کرد: از کارکنان نفت گچساران که در زمستان امسال در تولید گاز سنگ تمام گذاشتند و پای کار بودند تا مشکل کمبود گاز در کشور رفع شود، تقدیر و تشکر می‌کنیم.
مدیر عامل سابق شرکت نفت و گاز گچساران هم با بیان اینکه بر اساس ریلی که هدف گذاری شده بود، حرکت کردم، گفت: این شرکت ۲۰ درصد نفت کشور را تولید می‌کند و به نوعی نقش ویژه‌ای در تامین درآمد کشور دارد.
کاهکش افزود: نیروی انسانی نفت گچساران نیرو‌هایی کاردان و متخصص هستند که در این مدت اگر به موفقیتی دست پیدا کردیم، مرهون تلاش کارکنان این شرکت هستیم.
مدیرعامل سابق نفت گچساران اظهار کرد: به هرآنچه هدف گذاری کرده بودم، دست نیافتم، اما از عملکردم راضی هستم چرا که بر اساس ریلی که هدف گذاری کرده بودم حرکت کردم.
کاهکش بیان کرد: در زمینه تولید به برنامه‌ای که برای این شرکت دیده شده بود محقق شد و به تولید حداکثری رسیدیم.
مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز گفت: حفاظت از تولید تنها با رفاه شهروندان محقق می‌شود.
غلامرضا کمالی افزود: تولید وظیفه اصلی ما است، اما این مهم میسور نخواهد شد مگر با رفاه کارکنان، خانواده‌ها و مردمی که در کنار ما هستند.
کمالی اضافه کرد: مردمی که کارت شرکتی ندارند، اما شعله‌های نفت را می‌بینند از ما انتظار دارند و درخواستی را بازگو کنند، وظیفه داریم که در کنار آن‌ها باشیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: در حوزه مسولیت‌های اجتماعی باید جلوتر از درخواست‌ها باشیم و برای من باعث افتخار است که در خدمت مردم خوب و ولایت مدار شهرستان گچساران هستم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.