کد خبر: ۲۰۰۸۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۲۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
این خبر بروزرسانی می شود
عصر دنا: وزیر کشور دقایقی پیش به منظور بررسی برخی طرح های مهم عمرانی در دست اجرا در کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج سفر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

وزیر کشور با حضور در گلزار شهدای روستای ده برآفتاب از توابع شهرستان بویراحمد به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

دکتر احمد وحیدی و سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مسئولین استانی با حضور در گلزار شهدای ده برآفتاب با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کردند.
وزیر کشور با تقدیر و تشکر از مردم شهید پرور و ولایتمدار روستای ده برآفتاب از توابع شهرستان بویراحمد گفت: ده برآفتاب مردمی شجاع، سربلند و عزتمندانه دارد که با تقدیم ۳۰ شهید و ۳۰۴ جانباز دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

سفر وزیر کشور به کهگیلیویه و بویراحمد+ جزئیات و برنامه ها

وزیر کشور امروز در سفری که به استان کهگیلویه و بویراحمد داشت از جاده یاسوج به سی‌سخت و تونل‌های این مسیر بازدید کرد.

دکتر احمد وحیدی وزیر کشور امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۲در سفری یک روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جاده در حال اجرای یاسوج- سی سخت و تونل های آن بازدید کردند.
 این مسیر دارای ۲ تونل که یکی به طول ۸۰۰ متر می باشد و تاکنون عملیات ۲۷۰ متر معادل ۲۷ درصد آن انجام شده است.
تونل دیگر این مسیر به طول ۷۶۰ متر می باشد که ۱۵۰ متر آن حفاری شده است.
روزانه به طور متوسط ۲ متر حفاری انجام می شود.
عملیات احداث این جاده با اختصاص اعتبار سفر ریاست جمهور در تیرماه ۱۴۰۱ آغاز شد.
هشت کیلومتر از مسیر یاسوج به سی سخت ۲ بانده شده است و در سفر دکتر مرتضوی معاون وقت اجرایی رئیس جمهور به استان به بهره برداری رسید.

سفر وزیر کشور به کهگیلیویه و بویراحمد+ جزئیات و برنامه ها

سفر وزیر کشور به کهگیلیویه و بویراحمد+ جزئیات و برنامه ها

 

سفر وزیر کشور به کهگیلیویه و بویراحمد+ جزئیات و برنامه هاسفر وزیر کشور به کهگیلیویه و بویراحمد+ جزئیات و برنامه ها

احمد وحیدی در بازدید از سایت طرح نهضت ملی مسکن در شهر یاسوج آخرین روند این طرح در مرکز استان را مورد بررسی قرار داد.

عیسی شهامت در این بازدید ضمن تشریح آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان به وزیر کشور گفت: حدود ۹ هزار نفر از متقاضیان در مرکز استان است که تاکنون ساخت ۵۲۵ واحد آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهر یاسوج با مشکل زمین مواجه هستیم و امیدواریم با کمک مسئولان کشوری این مشکل در مرکز استان رفع شود.

دکتر وحیدی پس از گزارش معاون عمرانی و استاندار کهگیلویه وبویراحمد دستورات لازم در جهت تسریع در ساخت طرح نهضت ملی مسکن را صادر کرد.

سفر وزیر کشور به کهگیلیویه و بویراحمد+ جزئیات و برنامه ها

سفر وزیر کشور به کهگیلیویه و بویراحمد+ جزئیات و برنامه ها

احمد وحیدی در جمع خبرنگاران در فرودگاه یاسوج به اهداف سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: به همراه استاندار و سایر مسئولان طرح‌ها، پروژه ها و اقدامات در استان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وزیر کشور ادامه داد: تسریع در برخی از پروژه ها نیازمند پیگیری است که اقدامات در راستای سرعت بخشیدن به این طرح ها انجام می شود و در همین زمینه جلسه ای با فرمانداران و شهرداران خواهیم داشت و از برخی شهرهای استان بازدید می کنیم.

وی با اشاره به مشکل زمین برای طرح نهضت ملی مسکن گفت: عزم دولت برای ساخت چهار میلیون مسکن شهری و روستایی جدی بوده و جزء تاکیدات رئیس جمهور است.

دکتر وحیدی بیان کرد: کار در طرح نهضت ملی مسکن تا حدودی پیش رفته و ساخت واحدها با پیگیری وزارت راه و شهرسازی و استانداران آغاز شده است.

وی با اشاره به گرم شدن هوا و خشکسالی به مسئولان استان توصيه کرد برای جلوگیری از آتش‌سوزی درختان و همچنین سایر حوادث اقدامات لازم را انجام دهند.

سفر وزیر کشور به کهگیلیویه و بویراحمد+ جزئیات و برنامه ها

سفر وزیر کشور به کهگیلیویه و بویراحمد+ جزئیات و برنامه ها

سفر وزیر کشور به کهگیلیویه و بویراحمد+ جزئیات و برنامه ها

برچسب ها: وزیر کشور
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ک و ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
سلام
بعد از اینکه مسولین استانی کلیه نیروهای خود را برخلاف تفکر دولت ریسی با رویه طایفه گرایی انتصاب کردند شرایط امور و تصمیم گیری را بدست گرفتند حالا با ژست مظلومانه دنبال کسب اعتبارند .
خیال می کنید وزیر به شما ها اعتماد دارد .
نزدیک انتخابات است دم از راستی و صداقت می زنید ریسی خودش میدونه بهش خیانت کردید .
کامبک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
پیشنهاد ویژه:
در خصوص عملکرد استاندار نظرسنجی ویژه بزارین.
البته اینم بگین که استاندارمون پسر خواهرش رو کرده مدیر حراستش، که خدایی نکرده در خصوص گزارش عملکردش اجحاف نشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
حرف مردم یک جمله است؛استاندار ضعیف و عامل بدبختی و بیچارگی استان به سبب انتصاب مدیران ضعیف و سفارشی ،طایفه ای در تبعیت از نمایندگانی که مایه ی شرمساری استان اند؛مخصوصا" نماینده ی ضعیف بویراحمد،باید عزل شود و با آمدن مدیر انقلابی در راس مدیریت عالی استان،روح نشاط،شادابی و کار جهادی در کالبد خسته و بیمار استان دمیده شود.
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
واقعا استان به انحراف رفته... مدیران زاویه دار با دولت.. غیر انقلابی غیر جهادی.. با این مدیران مطمین باشید این استان روز به روز عقب رفته تر خواهد شد..... مدیرانی مثل راه و شهرسازی.... صنعت... ..
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.