کد خبر: ۲۰۰۶۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۴۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفری که در نوبت طرح نهضت ملی مسکن قرار دارند، ۸ هزار و ۵۴۵ نفر در یاسوج هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،سید علی احمدزاده در نشست شورای مسکن که با حضور بازرسان وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور برگزار شد با اشاره به مشکل کمبود زمین در شهر یاسوج جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: در مرکز استان زمین برای اجرای طرح نهضت ملی وجود ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: دستگاه‌های دولتی از جمله جهاد کشاورزی زمین‌های مازاد خود را برای اجرای این طرح در اختیار قرار دادند و در حال حاضر زمین دولتی برای اجرای این طرح وجود ندارد. وی بیان کرد: علی‌رغم اینکه برای اجرای این طرح با کمبود زمین مواجه هستیم ‌اما نباید اجازه دهیم جنگل‌ها و مراتع از بین رفته و تخریب شوند.

دکتر احمدزاده عنوان کرد: یکی از راه‌های رفع مشکل کمبود زمین الحاق اراضی درجه سوم و چهارم کشاورزی به مرکز استان است. وی بیان کرد: برای خرید زمین از کشاورزان نیازمند منابع هستیم که تاکنون محقق نشده است، ضمن اینکه قرار شد ۲۰ هزار واحد خودمالکی در مرکز استان احداث شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از مجموع ۱۷ هزار و ۴۷۶ نفری که در طرح نهضت ملی تایید نهایی شدند ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر در نوبت هستند، گفت: ۸ هزار و ۵۴۵ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی در شهر یاسوج ساکن هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در شهرهای لنده، باشت و پاتاوه به مانند یاسوج مشکل زمین وجود دارد که راه و شهرسازی هر چه سریعتر رفع کند.

وی بیان کرد: چون در یاسوج با مشکل کمبود زمین مواجه هستیم پرداخت تسهیلات واحدهای خودمالکی در دستور کار است و بانک‌ها در پرداخت تسهیلات خود مالکی جدیت به خرج دهند.

همچنین عیسی شهامت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به جزء بانک‌های رفاه، کشاورزی و پست بانک که تنها مکلف به پرداخت تسهیلات روستایی هستند و بانک سپه که در حوزه نیروهای مسلح هستند، بقیه بانک‌ها بدون در نظر گرفتن سقف تسهیلات خودمالکی پرداخت کنند.

حضور بازرسان وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور در یاسوج/ بیش از ۸ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی در یاسوج هستند

حضور بازرسان وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور در یاسوج/ بیش از ۸ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی در یاسوج هستند

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
راستا و شهامت الان درستش؟می کنند
بمان‌تا انجامش دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
تا موقعی که نمایندگان پشت پرده تصمیم ساز هستند همین وضع آشفته ادامه خواهد داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
معلوم است در مورد زمین طرح ملی مسکن استان در رتبه ی آخر قرار دارد و در یاسوج حتی زمینی به این طرح اختصاص نداده اند و این مساله کم کاری مدیرکل راه و شهرسازی و استاندار را نشان می دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
از رئیس جمهور انتظار داریم همه ی عوامل دخیل در این کم کاری یا صحیح تر بگوییم هیچ کاری از جمله استاندار،معاون عمرانی،مدیرکل راه و شهرسازی و فرماندار بویراحمد را عزل کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
وقتی استاندار ضعیف باشه هر کس دیگری هن که مدیر کل ومعاون باشه اوضاع از این بهتر نخواهد شد ..رسانه ها اگر واقعا دغدغه استان ومردم مظلومش را دارند باید ضعف استاندار را جار بزنند...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.