تاریخ انتشار:۱۱:۱۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: روح حاکم بر آموزش و پرورش استان روح خدمت برای پیشبرد اهداف متعالی این نهاد بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسنعلی عزت خواه در آئین تجلیل از معلمان نمونه استانی کهگیلویه و بویراحمد در هفته بزرگداشت مقام معلم، اظهار کرد: معلمان معماران تمدن اسلامی هستند که برای ساختن این معماری به مصالحی همچون راهبری و مدیریت، برنامه درسی، فضا و تجهیزات، تامین و تخصیص منابع مالی، پژوهش و ارزشیابی و‌ موارد دیگر هستند.

بیانیه گام دوم انقلاب را مبنای رشد و تحول این نهاد فرهنگی بگذاریم

وی افزود: برای نخستین بار از هفت نفر از مدیران ادوار مختلف آموزش و پرورش کهگیلویه ‌و بویراحمد دعوت شده است که پیشرفت های امروز این اداره کل در استان محصول تلاش همین مدیران بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور رسیدن به اهداف متعالی که برای این نهاد در دولت سیزدهم مشخص شده از بهره گیری از نظر همه صاحبنظران برای داشتن آموزش و پرورش قوی و در تراز انقلاب اسلامی است.

بیانیه گام دوم انقلاب را مبنای رشد و تحول این نهاد فرهنگی بگذاریم

عزت خواه تاکید کرد: آئین رونمایی از نخستین جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت در استان به زودی برگزار می شود تا از همه مطالب و نظرات همه صاحبنظران بهره برده شود تا به تعالی و توسعه در این نهاد برسیم.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.