کد خبر: ۲۰۰۴۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۴۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
آغاز شمارش معکوس برای عزل مدیران منصوب به روشنفکر؛
عصر دنا: با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش خبرنگار عصر دنا، با حکم محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، محمد کاظم کاوه‌ پیشقدم به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

کاوه پیشقدم مدیرکل ارتباطات اجتماعی و فراسازمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز را در کارنامه اجرایی خود دارد.

رحیم اکرامی، رئیس قبلی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج خرداد ماه 1400 جایگزین کرم الله جانی پور شد که از سال ۹۶ این مسئولیت را عهده دار بود.

دکتر اکرامی اصالتاً کهگیلویه‌ای و از نیروهای فعال روشنفکر در انتخابات بوده و نماینده بویراحمد معرف و حامی وی برای تصدی این مسئولیت است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
عوامل اجرایی انتخابات از خود استاندار،معاون سیاسی،مدیرکل سیاسی و انتخابات تا فرمانداران بویراحمد،دنا و مارگون و معاونین شان کنار گذاشته شود تا انتخاباتی سالم مطابق با معیارها و ملاک های مورد نظر رهبری داشته باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
فرماندار دنا هم‌باید عوض شود
کار و زندگی اش شده روستای مختار
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
با رفتن ایشان تاریخ انقصای ، قبیله گرایی و نژادپرستی در دانشگاه آزاد به پایان رسید !! آخ و بخت نماینده قبیله گرا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
آقای اکرامی که از طرف حاج آقای موحد بود چه ربطی به روشنفکر داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
خدا می داند که اکرامی و تیمش(کیانی،ازراش،شهبازپور و...)چه قدر جذب های طایفه ای و بی ضابطه انجام دادند و بچه انقلابی و بسیجی را داشتن حقّ مسلمشون محروم کردند.اکرامی غلام حلقه به گوش نماینده ی ضعیف فعلی و قومگرای بویراحمد بود و دانشگاه را محل تاخت و تاز این خویشالاران قرار داده بود و شهریه های دانشجویان را در همین مسیر نادرست و غیرخدایی و غیر انسان دوستانه هزینه می کرد.
سیسخت
|
Switzerland
|
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
درود بر مرد بزرگ حاج مهدی روشنفکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
آقای اکرامی؛دنیا دار مکافات است.
آن قدر که برای نماینده ی ضعیف فعلی بویراحمد(لوا)خوش خدمتی کردی و با جذب های بی ضابطه حقِ بی کسان را خوردی و به افراد سفارش شده به ناحق دادی،بالاخره رفتی و امروز سیاهی دوران سراسر تبعیض ریاست شما مانده و آهِ بی کسان دامنگیرتان شد؛فکر می کردیم که گذشت روزگار ان قدر به شما آموخته که حقی را به جفا ناحق نکنی؛اما آن چنان سرمست از غرور قدرت بودی که در روز روشن جفا می کردی؛امروز نماینده ی ضعیف بویراحمد و ضعیف ترین استاندار تاریخ استان کجایند که برای شان از شهریه ی دانشجویان بیجاره هزینه ی سیاسی می کردی و به این خیال که پشتوانه ات برای روز مبادا باشند.
آن روز که دانشجوی بسیجی را همراهان بی فرهنگ ضعیف ترین نماینده ی تاریخ بویراحمد به خاطر طرح یک سئوال ضرب و شتم کردند؛چرا حتی یک موضع حداقلی به حرمت دانشگاه و دانشجو نگرفتی؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.