تاریخ انتشار:۱۴:۴۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: مسئول سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد فرا رسیدن روز معلم را به اساتید و معلمان گرانقدر تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، متن تبریک ایشان به شرح ذیل است:

باسمه تعالی
تَواضَعُوا لِمَن طَلَبتُم مِنهُ العِلمَ
در پیشگاه کسى که از او دانش مى‌آموزید، فروتن باشید.
(امام صادق علیه‌السلام)


به نام آن علمی که شعله ی عشق به تدریس و تعلیم و تربیت را در فانوس سینه ی پر مهر آموزگاران، معلمان، دبیران و استادان روشن نمود و ستایش و سپاس، کردگاری را سزاست که بر پیوستگی ذرات، بنیاد هستی نهاد و با پیوند جان ها بوستان زندگی را از علم و دانش و پژوهش بارور ساخت.
آموزگار اصلی بشریت پروردگار عالم است و امر تعلیم و تربیت هدیه و ارمغانی از جانب خداوند متعال و انبیای الهی است، از این‌رو شغل معلمی را جایگاهی است رفیع و معلمان مورد اکرام همگانند.
این آفریدگان والا مقام با فداکاری و تلاش مقدس خویش حماسه‌های شکوهمند و جاویدی در تربیت انسان‌های عالم و متعهد به وجود آورده‌اند و با تزکیه و تعلم، کاخ بلند پایه علم و فضیلت را زینت بخشیدند. آگاهی و بالندگی جوامع بشری مرهون تلاش و کوشش این بندگاه پاک نهاد خداوند است که زندگی خود را بی‌وقفه و بی‌دریغ وقف علم و دانش و تعلیم و تربیت جوانان کرده‌اند.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند همکاران بزرگوار در امر آموزش و تعلیم و تربیت جوانان این مرز و بوم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را خدمت اساتید بسیجی فرهیخته و ارجمند تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای شما بزرگواران در مسیر این مسئولیت خطیر، تندرستی و موفقیت آرزو دارم.

امین موسایی
مسؤل سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.