تاریخ انتشار:۱۲:۲۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: به مناسبت هفته معلم آیین تجدید میثاق معلمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا در صحن گلزار شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

همزمان با 12 اردیبهشت ماه آغاز گرامیداشت روز معلم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی ، معاونین ،روسای ادارات و کارشناسان آموزش وپرورش استان ،روسای بسیح فرهنگیان و دانش آموزی و مدیر ،معاونین و کارشناسان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با حضور در گلزار شهدای یاسوج مرکز استان با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل نسبت به مقام شهدا ادای احترام کردند و یاد معلمان و دانش آموزان شهید را گرامی داشتند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن تبریک روز معلم به آحاد جامعه معلمان متعهد و مسئولیت‌پذیر و تعظیم به مقام شامخ شهدای معلم در عرصه های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدای دانش آموز و معلم راهنمای راه انسان‌ها و انقلاب هستند بایدنور شهدا را در زندگی پرفروغ کنیم.
سید جواد هاشمی مهر افزود: در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری نقش معلم به عنوان میراث‌دار اصلی علامه شهید دکتر مرتضی مطهری در راستای امیدآفرینی به نسل نوجوان و جوان در گام دوم انقلاب اسلامی هویداست که باید با حمایت همه جانبه از این قشر تاثیرگذار و فرهنگساز به جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاند.
وی با اشاره به نقش راهبردی آموزش و پرورش در تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی اظهار کرد: نهادینه‌سازی سنگ بنای تمدن نوین اسلامی در جامعه ایرانی اسلامی نیازمند حمایت جدی همه دستگاه‌ها خاصه معلمان و اساتید آموزش و پرورش است که در خط مقدم این مهم در حال ایثارگری هستند.
به گفته هاشمی مهر، معلمی فراتر از یک شغل و حرفه است بنابراین هدف از روز معلم اهمیت به آموزش و تجلیل از مقام شامخ معلمان است.
هاشمی مهر افزود: پاسداشت جایگاه معلم کمک می‌کند که نگاه به علم در جامعه متفاوت باشد چرا که معلم اثر گذارترین فرد برای دانش آموزان است و اگر معلم محترم نباشد قطعا جایگاه علم آسیب می‌بیند و همه متضرر می‌شوند.

وی تاکید کرد: معلمان فراتر از وظیفه شغلی خود، ایثار و فداکاری را پیشه کرده و در جهت ترویج آگاهی در جامعه حرکت می کنند، آنان در کلاس‌های درس آموزش می‌دهند تا فرزندان ما بتوانند با توانایی‌ها بهترین آینده را برای خود و کشورشان ترسیم کنند.

نواخته شدن زنگ سپاس معلم برای اولین بار در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
در ادامه این آیین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران دستگاههای اجرایی و جمعی از مدیران و معاونان اداره کل آموزش و پرورش در مدرسه دخترانه هاجر یاسوج حضور یافتند و به نمایندگی از دیگر مدارس استان و بمنظور پاسداشت منزلت و مقام معلم ، زنگ سپاس معلم نواخته  شد. 

تجدید میثاق معلمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا در کهگیلویه و بویراحمد

گفتنی است؛ در این هفته از 180 معلمان نمونه استانی و 18 معلم نمونه مدارس غیر دولتی در 13 شهرستان و منطقه استان تجلیل خواهد شد.

تجدید میثاق معلمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا در کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.