تاریخ انتشار:۱۶:۲۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت استان به خصوص در حوزه راه‌ها و فرودگاه انتقاد کرد و گفت: مرکز استان بدون فرودگاه توسعه پیدا نمی‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آیت‌الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در دیدار محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور با قدردانی از حضور وی در استان و بازدید از پروژه های عمرانی اظهار کرد: نکته مهم این است که شما استان کهگیلویه و بویراحمد را به خوبی می‌شناسید با مردم این استان و مشکلات آنها زندگی کرده‌اید. 
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه امیدواریم مشکلات به خوبی دیده شود تا بتوانید آنها را برطرف کنید گفت: استانی که 10 درصد روان آب‌های کشور و یک سوم نفت و گاز ایران را در خود دارد چرا باید اینگونه باشد حق مردم از آب و نفت باید داده شود تا مشکلات برطرف گردد.
وی با بیان اینکه از احداث سدها خوشحال هستیم و باید سایر مردم کشور هم از ظرفیت سدهای استان ما برخوردار شوند گفت: در چم شیر بسیاری از آب‌ آن به خوزستان و در سد کوثر هم به جاهای دیگر می‌رود و در تنگ سرخ نیز به همین منوال خوشحالیم که آنها هم از آب این استان استفاده کنند توقع این مردم ایران است آنها هم بتوانند به از ظرفیت سدها برخوردار شوند وقتی به شهر گچساران نگاه میکنیم غصه میخوریم که چرا باید وضعیت شهر نفت خیز اینگونه باشد در دولت مردمی باید به چنین نکاتی توجه بیشتری شود.
وی در ادامه با بیان اینکه باید موضوع راه آهن هم به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد گفت شرکت چینی هم پای کار می آید باید دولت برای اجرای راه‌آهن در این استان کاملاً پای کار باشند در بحث جاده ها هم مشکلات زیادی داریم جاده اصفهان به شهرضا جاده خوبی نیست پرخطر بوده و همیشه خبرهای ناگواری از آن می شنویم توقع داریم که برای دو طرفه کردن آن دولت اقدام کند.
حسینی همچنین با بیان اینکه چرا نباید هلدینگ‌ها در پروژه‌های این استان حضور داشته باشند گفت: به تنهایی نمی توان پروژه ها را عملیاتی کرد اگر توانی پشت آنها نباشد نمی‌توان کاری انجام داد.

مرکز استان که فرودگاه نداشته باشد توسعه پیدا نمی‌کند
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه ها را نمیتوان لنگان لنگان به سرانجام رساند گفت: به همین پروژه پاتاوه-دهدشت نگاه کنید از سال ۷۲ با سفر مقام معظم رهبری کلید خورد و هنوز تمام نشده است یا اینکه چرا باید مرکز یک استان فرودگاهی داشته باشد که فقط هفته‌ای دو پرواز در آن صورت بگیرد در هر حال مرکز استان است مرکز استان که فرودگاه نداشته باشد توسعه هم پیدا نمی کند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت زحمات بسیار زیادی کشیده خدمات خوبی ارائه داده اما چرا باید میان مناطق مختلف گاه تفاوت قائل شویم.
وی در ادامه با انتقاد از وضعیت زیرساخت های فرهنگی اعم از مساجد و حوزه های علمیه گفت: باید کمک شود اگر در حوزه فرهنگ کاری انجام نشود مشکلات پابرجا خواهد بود و بعد هم باید تاوان و خسارت سنگینی را بپردازیم.
حسینی از عملکرد بانک‌ها هم انتقاد کرد و گفت: آنها باید به مقوله تولید و اشتغال توجه بیشتری داشته باشند عملاً بسیاری از تولیدی‌ها زمین‌گیر شده و عامل آن بانک ها هستند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.