کد خبر: ۲۰۰۲۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۱۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: به مناسبت هفته معلم، حسنعلی عزت خواه از مدیران کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد جهت نشست هم‌اندیشی و استفاده از تجربیات آن‌ها دعوت نمود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 به گزارش خبرنگار عصردنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان با تبریک و تسلیت بزرگداشت سالروز شهادت فیلسوف بزرگ مرتضی مطهری گفت: دشمن نمیدانست گل و گلوله وقتی به هم برخورد می‌کنند، تمام عالم را مطهر ‌می‌کنند.
حسنعلی عزت‌خواه اظهار داشت: معلم نامیراترین موجود روی کره زمین است که تکثیر می‌شود و متوقف نخواهد شد؛ علمی که از معلم می‌آموزیم در واقع تکثر معلم است.
وی خاطرنشان کرد: در هفته معلم نیاز به معناگرایی داریم و باید بتوانیم معناگرایی ایثارگرانه را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم.
عزت خواه ادامه داد: آینده جامعه به دست آموزش و پرورش است هرکسی برای کار خودش موضوع و ماده دارد و ماده‌ی کار معلم روح و روان آدمی است؛ که در دولت آیت‌الله رئیسی باید جامعه‌ی تراز داشته باشیم که در آموزش و پرورش تشکیل می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه‌ والای معلمان ادامه داد: جامعه‌ای که قدردان معلم نباشد آن جامعه بیمار است و نباید جهادعلمی را فراموش کرد.
عزت خواه خطاب به معلمان گفت: ایمان راسخ به خدا داشته باشید، با بصیرت و ولایی باشید که همچون سد راسخی در مقابل هجمه‌های دشمن باشید؛ و ویژگی تأمل و تعقل را در خود تقویت کنید.
وی بیان کرد: هرکشوری به وسعت ذهن‌ها کوچک یا بزرگ است و عظمت یک کشور به اندازه معلم‌های آن جامعه است،و معلم است که بزرگ یا کوچک بودن جامعه را مشخص می‌کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بحث رتبه بندی معلمان، عنوان کرد: به تک تک اعتراضات در این محور رسیدگی خواهیم کرد.
عزت‌خواه در تشریح برنامه‌های هفته معلم با بیان اینکه 200برنامه در13شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: حضور در مقبره شهداء و تجدید پیمان با امام و شهیدان، اهداء گل و تقدیرنامه به تمام معلمان با امضای استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان و تقدیر از معلمان بازنشسته و پیشکسوت را در هفته معلم داریم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: پویش بوسه‌ای بر دستان معلم، تقدیر از خانواده معلمان در اردوگاه و یادبود شهید کاظمی آشتیانی را در جهت تقدیر از معلمان پژوهشگر و هنرمند داریم.

وی در ادامه تشریح برنامه‌های هفته معلم گفت: معرفی سوژه‌های انقلاب، حضور در مدارس با حضور استاندار، یادواره شهدای معلم، برگزاری نشست‌های جهادتبیین، اعزام 100معلم به مشهد برای طرح ولایت، شرکت فرهنگیان در نماز جمعه را در هفته پیش‌رو داریم.
وی به یادبود شهید ابراهیم هادی اشاره کرد و گفت: شهید ابراهیم هادی که توانست از سیم خاردار نفسش بگذرد می‌تواند الگویی برای معلمان ورزشکار باشد.
عزت خواه گفت: برگزاری میزخدمت در 15اردیبهشت، پویش دانش‌آموزی بوسه بر دستان معلم، همایش بانوان فرهنگی در گام دوم انقلاب، سیمای مدرسه افتتاحیه برنامه‌های قرانی در مدارس در هفته معلم اجراء خواهد شد.
گفتنی است؛ به مناسبت هفته سلامت 450معلم در کوه خائیز باشت کوه‌پیمایی کردند.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
فتحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
مدیرکل ، آموزش وپرورش رابه حاشیه برده و ناتوان درایجاد تحول تربیتی وآموزش دراستان است چون نه خود دیدگاه تربیت قرآنی دارد ونه معاونین بویژه معاونین تربیتی وآموزش متوسطه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
جمع کن با اون قبیله گراییت در اداره ی کل و شهرستان ها،دم از آرمان های انقلاب می زنی.
حیف که در دولت های نهم و دهم نشناختیمت فرصت طلب وگرنه...
پاسخ ها
نیما یوشیج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
تو هم به مقاصد و جاهای که دندان برایشان تیز کردی، نرسیدی، اینگونه می گویی.
اغماض در نوشتنت عیان است.
هل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
واقعا فرصت طلب و دو رو هست البته خیلی زرنگ هست چون توانست کلاه سر گروه هدایت خواه بگذاره موقع که رفت مصاحبه التماس کرد ‌کمکش کردند به همه جا سفارش کردند ولی ابلاغ که زده شد فقط گوشش به دهان علی محمد دانشی وروشنفکر هست از خودش ارادای ندارد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
سلام ایده جالبی بود احسنت
یه آگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
سلام . اینها مشتی سیاست است وگرنه تا وقتی نبروی متخصص خاک میخورد ، امثال فامیلتان معاون شما میشه . نگاه قرآن رو حرام به سیاست بازی ها نکنید .
لطفاً نکاه را تغییر دهید ، با این اوضاع نسل بر نسل شما رنج خواهد برد . نمیدانم از کجا به شما فشار میاد اما بدانید که بعدا در قبال نالایقی ها عذاب سختی گریبان شما رو میگیرد .
مشتی حرف عامل مدیریت غلط است .
گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
سلام کسانی که بدگویی ایشون میکنند احتمالا همان کسانی هستند که به خواسته هاشون نرسیدند و دارند بدگویی میکنند وگرنه بازی ساسیت این است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
عزت خواه به عنوان سمبل قومیت گرایی سریعتر عزل شود.
فرهنگیان خواستار عزل و محاکمه ی ایشان اند.
به اعتماد عمومی به شدت آسیب زده است.
عظیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
ماندن عزت خواه ظلم به آموزش و پرورش است ،
مدیرکل طایفه گرا ، فامیل باز، و مسیول ستاد انتخاباتی روشنفکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
عزت خواه آدم خوبی هست ولی مدیر نیست. اداره کل از دستش رفت. مدیران و افراد نالایق را در مدیریت ها قرار داد. کسانی که به دولت اعتقادی نداشته و ندارند.
مدیر بویر احمد
مدیر بهمئی
مدیر دیشموک
معاون تربیت بدنی اداره کل
معاون پرورشی بویراحمد
مدیر اداره فنی و حرفه ای اداره کل
و...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار