تاریخ انتشار:۲۱:۴۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: فرمانده انتظامی لنده از متلاشی شدن گروه منتشر کننده مطالب غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ محمود عدالت پرور گفت: در پی انتشار برخی مطالب در فضای مجازی و اعلام شکایت افرادی، مبنی بر خدشه دار شدن آبروی خانوادگی، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس فتا شهرستان لنده قرار گرفت.
فرمانده انتظامی لنده افزود: متخلفان از سر کینه و کدورتهای محلی برخی عکس ها و مطالب غیر اخلاقی را در گروههای دوستانه بارگذاری کردند که به سرعت هم توسط کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده بود.

وی با بیان اینکه متهمان در شهرستان لنده دستگیر شدند تاکید کرد: علاوه بر متهمان، افرادی که به هر دلیلی اقدام به انتشار این مطالب کرده بودند نیز مجرم هستند و به زودی در دام پلیس می افتند.
عدالت پرور از این افراد خواست هر چه سریعتر مطالب را از حافظه گوشی تلفن همراه خود حذف و از انتشار آنها خوداری کنند؛ ضمن اینکه پلیس فتا در حال رصد افرادی است که تصاویر و این مطالب هنوز در گوشی آنها وجود دارد و باید توضیح دهند این مطالب را ازکجا دریافت کرده اند.

فرمانده انتظامی لنده ادامه داد: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی است و شهروندان مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با استفاده از سامانه www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، و یا با شماره تماس 096380 با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.