تاریخ انتشار:۱۱:۲۲ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بویراحمد خبر داد؛
عصر دنا: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت:محموله حامل زغال غیره مجاز و گیاهان مرتعی در شهرستان بویراحمد کشف و ضبط شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید حسین رضوی نژاد اظهار داشت: مأموران یگان حفاظت شهرستان بویراحمد طی بازرسی شبانه‌روزی به یک دستگاه خودرو در محور دشتروم به یاسوج مشکوک شدند و این خودرو  که حامل ۲۰عددگونی از گیاهان مرتعی بود را متوقف کردند.

وی ادامه داد:همچنین طی گشت شبانه روزی خودروی حامل زغال غیره مجاز را متوقف کردند .

رضوی نژاد اضافه کرد: پرونده تخلف تنظیم و برای رسیدگی و صدور رأی به مراجع قضائی ارسال و خودروی حامل گیاهان مرتعی وزغال غیر مجاز  نیز به پارکینگ منتقل شدند.

توقیف خودروی حامل زغال غیره مجاز و گیاهان مرتعی

وی افزود: همچنین نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی  شهرستان بویراحمد  تعداد ۳کوره زغال رابعد ۲ساعت پیاده روی در منطقه« برد پهن زیلایی» نزدیک به مرز لردگان استان چهار محال بختیاری کشف وامحا نمودند.

وی از مردم خواست از تخریب منابع طبیعی و قطع درختان جنگلی به منظور تهیه زغال خودداری کنند تا نسل امروز و فردایمان از این نعمت خدادادی بهره ببرند و در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی به شماره رایگان حفاظت منابع طبیعی 1504 اطلاع دهند.

توقیف خودروی حامل زغال غیره مجاز و گیاهان مرتعی

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.