تاریخ انتشار:۱۲:۴۲ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس حوزه جنگل اداره کل از مراحل تولید وکاشت نهال درنهالستان آبشار یاسوج بازدیدکردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در این بازدید سعید جاوید بخت مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: نهالستان آبشار یاسوج جزو بزرگترین نهالستان های اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد است.


به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان این نهالستان نقش ویژه‌ای در اجرای طرح جهادی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در طی چهار سال آینده خواهند داشت.

سعید جاوید بخت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از نهالستان آبشار یاسوج دستورات ویژه‌ای برای تامین نیازهای زیرساختی و تسریع در عملیات مراحل تولید وکاشت اصله نهال این نهالستان صادر کرد.

در ادامه این بازدید بهمنی رئیس حوزه جنگل اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد افزود؛در حال حاضر ۶۰هزار اصلحه درخت صنوبر در نهالستان آبشار یاسوج کاشته شده در حال قلمه زدن هستند و۳۰هزار به شکل زمینی زربین با بذر کاشته شده است.

وی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲قرار است ۲۵۰هزار اصلح درخت در نهالستان آبشار یاسوج تولید وکاشت شود.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.