تاریخ انتشار:۲۱:۵۵ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
عصر دنا: سازمان بسبج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسمه الله الرحمن الرحیم 

«الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّه ۗ وَلَوْلَادَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌوَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا ۗ وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّاللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ (حج/۴۰)

"همان کسانی که به ناحق از خانه‌هایشان بیرون رانده شدند جز اینکه می‌گفتند پروردگار ما خداست و اگر خدا بعضی از مردم را با بعض دیگر دفع نمی‌کرد صومعه‌ها و کلیساها و کنیسه‌ها و مساجدی که نام خدا در آنها بسیار برده می‌شود سخت ویران می‌شد و قطعاً خدا به کسی که دین او را یاری می‌کند یاری می‌دهد چرا که خدا سخت نیرومند شکست‏ ناپذیر است. " جهان، سال هاست با آلودگی بزرگ ناشی از یک مرکز شرارت، یک منبع دائمی تولید و انتشار توطئه و نیرنگ و یک رژیم اشغالگر و سلطه جو دست و پنجه نرم می کند.
رژیم جنایتکار صهیونیستی که با غصب و غارت و آواره کردن ملت مظلوم فلسطین به عنوان شجره خبیث پا به عرصه حیات گذاشت همچنان در تکاپوی استیلا بر میراث معنوی و تمدنی مسلمانان است .
روز قدس روز ظلم ستیزی، روز قیام و مقاومت و روز حیات اسلام است. بنیان مرصوص خداباوران و امیدواران به نصرت الهی در آخرین جمعه ماه پربرکت رمضان، یک بار دیگر در برابر استکبار و رژیم جنایتکار صهیونیستی می ایستد و وحدت و عزم مسلمانان را در نابودی اسرائیل به رخ دشمنان اسلام خواهد کشید. ما اساتید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار سایر اقشار ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی ، مسلمین و آزادگان جهان، با زبان روزه، ضمن اعلام بیعت با آرمان های امام راحل که فرمودند: «قدس متعلق به مسلمین است» و منویات مقام معظم رهبری که همواره بر حقانیت و حقوق ملت مظلوم فلسطین تاکید می کنند از مردم شریف ایران اسلامی برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورده و همواره
زیر پرچم ولی امر مسلمین ، تا آزادی قدس شریف و تا ظهور خورشید ولایت عظمی امام عصر ، یاور مظلوم و دشمن ظالم؛ بوده، هستیم و خواهیم بود.


سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.