تاریخ انتشار:۰۹:۱۰ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان خبر داد:
عصر دنا: بگفته حجت الاسلام هاشم موسوی نیا ، این مراسم معنوی در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صداوسیما: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه این مراسم  از ساعت ۲۲ در مساجد استان آغاز می‌شود افزود: در سالروز شهادت حضرت علی (ع) نیز آیین سوگواری از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت میدان هفتم تیر و میدان شهدای نیروی انتظامی شهر یاسوج برگزار می شود.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به سیاه‌پوش کردن شهر‌ها با کمک شهرداری‌ها، یادآور شد: برگزاری مواکب و ایستگاه‌های صلواتی در شب شام غریبان شهادت حضرت علی (ع) در شهرستان‌ها و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از برنامه‌های این ایام است.
وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در مدارس شاخص استان با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه ها، گفت: با همکاری دانشگاه‌ها و مدارس ، مراسم احیاء در مساجد و دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام موسوی‌نیا افزود: مجالس و محافل انس با قرآن در این ایام با حضور قاریان برجسته ملی و استانی نیز برگزار می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.