تاریخ انتشار:۱۵:۰۵ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت یک بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته، شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۱۷۵ نفر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،جاودان سیرت با اشاره به اینکه در ۲۴ساعت گذشته  ، ۷۶ آزمایش کرونا برای افراد مشکوک گرفته شد افزود: آزمایش ۱۰ نفر از این تعداد مثبت بود.

وی شمار بیماران بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه را ۳ نفر اعلام و اضافه کرد: در این مدت همچنین ۹ بیمار به شمار بستری شدگان بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزوده شد.

جاودان سیرت عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزار و ۱۷۵ نفر در استان بر اثر این بیماری جان باخته اند و ۱۲۷ هزار و ۸۶۳ نفر نیز بهبود یافته اند.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان از لحاظ کرونا، افزود: هیچ کدام از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز کرونایی نیستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت سه شهرستان در وضعیت آبی، یک شهرستان نارنجی و بقیه در وضعیت رنگ زرد کرونایی هستند.

جاودان سیرت ادامه داد: هم‌اکنون شهرستان‌های کهگیلویه، دنا، چرام، بویراحمد و گچساران در وضعیت زرد، باشت نارنجی و بهمئی، مارگون و لنده نیز در وضعیت آبی کرونایی هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین