کد خبر: ۱۹۹۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۰۶ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
ارسالی شهروند خبرنگار عصر دنا؛
عصر دنا: شهروند هم استانی در فیلم ضبط شده می گوید اکنون حدود سه ماه است خلف آباد بوستان هفت لوله ترکیده همینجور آب می‌رود و سر خیابون همیشه پر آشغال است، به دهیاری و آب و فاضلاب گفتیم اهمیت ندادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
 
 
به گزارش عصر دنا در حالی که شهروند هم استانی در فیلم ضبط شده می گوید اکنون حدود سه ماه است خلف آباد بوستان هفت لوله ترکیده همینجور آب می‌رود و سر خیابون همیشه پر آشغال است، به دهیاری و آب و فاضلاب گفتیم، اما این نهادها به موضوع اهمیت ندادند.
یکی از چالش های عمده آب شرب شهر یاسوج و حومه فرسودگی شبکه آبرسانی است که هزینه هایی را لازم دارد. اما بی توجهی به گزارش های مردمی برای هدرروی آب دیگر قابل اغماض نیست و مسئولان مربوطه باید پاسخگوی عدم پیگیری همکاران خود باشند.
خلف آباد یکی از روستاهای زیبا و خوش آب و هوای حومه شهر یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد است.
 
 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
اخ وبخت عسکرامید تو کوچه مدیر کلی کوچه بدبخت تو همون باغ تو ابیاری میکردی خیلی بهتر بود تا اه مردم این استان نیفته دنبال خودت وزن بچت بنده خدا نمی تونی کنار بکش اب فاضلاب اداره کوچکی نیست قول سر وعده بدی وبیخیال باشی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.