کد خبر: ۱۹۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۱۶ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
«عصر دنا» گزارش می دهد
عصر دنا: طرفداران سنتی تاجگردون در گچساران و باشت اعتقاد دارند که او در صورت حضور مرد بی رقیب انتخابات اسفند ماه امسال است اما باید دید آن طور که خود نماینده گچساران و باشت در دوره های هشتم و نهم اذعان کرده :تا آخرین ماه سال جاری هزار چرخ می گردد آیا او در رقابت های انتخاباتی حضور می یابد یا خیر.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا- فضای سیاسی شهرستان گچساران درحالی که حدود یک سال تا انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ باقی مانده با تحرکات غلامرضا تاجگردون، علی مرادجعفری و اردلان زینلزاده رنگ و روی انتخاباتی به خود گرفته است.

غلامرضا تاجگردون برنده انتخابات سال ۱۳۹۸ که به دلیل رد شدن اعتبارنامه اش ازسوی نمایندگان مجلس یازدهم از بهارستان خارج شد اما همچنان یکی از مردان سیاسی محبوب گچساران محسوب می شود.

او در نخستین گام ها تعطیلات امسال با حضور در جاده سلامت شهر دوگنبدان و چند روستای گچساران و باشت با عنوان دیدارهای عیدانه آن چنان که انتظار می رفت شاهد استقبال گرم طرفداران سنتی خود بود در یک مصاحبه کوتاه در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: مانعی برای حضورم در رقابت های انتخاباتی نمی بینم.

هر چند تاجگردون هنوز به طور رسمی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی نکرده اما صحبت های او مبنی بر اینکه احساس می کند شهروندان حوزه انتخابیه گچساران و باشت تمایل به حضورش در انتخابات دارند از نظر خیلی ها نوعی مقدمه چینی برای حضورش در رقابتهای انتخابات امسال محسوب می شود.

طرفداران سنتی تاجگردون در گچساران و باشت اعتقاد دارند که او در صورت حضور مرد بی رقیب انتخابات اسفند ماه امسال است اما باید دید آن طور که خود نماینده گچساران و باشت در دوره های هشتم و نهم اذعان کرده :تا آخرین ماه سال جاری هزار چرخ می گردد آیا او در رقابت های انتخاباتی حضور می یابد یا خیر.

اما زینلزاده که با اعلام انصراف در انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم نشان که افکار عمومی برایش بسیار مهم است در یک حرکت هوشمندانه دوازدهم فروردین و سالروز جمهوری اسلامی را برای سخنرانی انتخاب کرد و برجسته ترین سخنش این بود که تا آخر در انتخابات می مانم.

شهردار سابق شهر دوگنبدان که در میان استقبال خوب طرفدارانش سخن می گفت: با این جمله پاسخ برخی اظهارنظرها در محافل غیررسمی که او تا پایان نخواهد ماند و به نفع فرد خاصی کنار می دهد را داد.

جشن سالروز جمهوری اسلامی که از سوی اردلان زینلزاده تدارک دیده شده بود با حضور چهره های سرشناس اصلاح طلب و شماری از شهروندان قشقایی گویای این مساله مهم است که او نباید در این رقابت ناامید باشد.

علی مراد جعفری که با چند نشست در بین روستاییان گام های نخست را برای اعلام حضور در انتخابات برداشته بود همزمان با روز سیزدهم فروردین و روز طبیعت بر مزار البرز زراعی شهید راه طبیعت رفت تا نشان دهد برای حضور در رقابت های امسال برنامه دارد.

نماینده فعلی گچساران و باشت و برادرش سید قدرت حسینی پور هنوز اقدام قابل توجهی در مورد انتخابات سال آینده انجام نداده اند اما برنامه ریزی سید ناصر برای پوشش اقدام هایش از سوی شماری از رسانه ها نشان می دهد که او بی میل برای شرکت در این رقابت سرنوشت ساز نیست.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محروم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
اگر تاجگردن تایید صلاحیت بشه
خیانت به آرمانهای انقلاب و امام و رهبری است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.