تاریخ انتشار:۲۳:۱۳ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
فرماندار بویراحمد:
عصر دنا: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: اگر فعالیتهای خوب آموزش وپرورش در ارائه خدمات مناسب در اسکان مسافران نوروزی نبود شرایط سختی داشتیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شهرام مهدوی مطلق در دیدار نوروزی معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: آموزش وپرورش محور توسعه پایدار است و نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی دارد.

فرماندار با بیان اینکه آموزش وپرورش با انسان سر وکار دارد و همه افراد از مسیر آموزش وپرورش می گذرند گفت: هرچه ثروت داشته باشیم اگر نیروی انسانی کارآمد و کاربلد نداشته باشیم ره به جایی نمی بریم و نمی توانیم کاری کنیم. به هین دلیل آموزش وپرورش چون با مغز و قلب انسانها سر وکار دارد نقش تاثیر گذاری در جامعه دارد.

مهدوی افزود: اراده‌ها در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و شهید همت‌ها و حججی ها خروجی آموزش وپرورش بوده است و لذا امروز دشمن روی فرهنگ و آموزش وپرورش خیلی سرمایه گذاری نموده که لازم است با برنامه ریزی اصولی و مدون بالاخص در مقطع ابتدایی برای آموزش دانش آموزان در بعد علمی و اعتقادی در آموزش وپرورش تلاش مضاعفی شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به فعالیتهای خوب آموزش وپرورش در ستاد اسکان مسافران نوروزی گفت: آموزش وپرورش سنگ تمام گذاشت و با همه ظرفیتها پای کار بود و ابرو داری کرد و اگر فعالیتهای خوب آموزش وپرورش در ارائه خدمات مناسب در اسکان مسافران نوروزی نبود شرایط سختی داشتیم و بسیاری از خلاها را پرکرد.

وی از معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان خواست با استفاده از فرصت سفر دوم ریاست جمهوری برای زیرساخت‌های آموزشی و فرهنگی پیشنهاداتی تهیه کنند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.