کد خبر: ۱۹۸۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۱۵ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
عصر دنا: در سایه بی تفاوتی متولیان فرهنگی و غفلت ستاد امر به معروف و نهی از منکر دختران به راحتی حجاب از سر برداشته و با پوشش نا مناسب در سطح شهر دهدشت تردد دارند.این در حالی است که اتاق اصناف نیز کوچکترین برخوردی با فروشندگان بدحجاب ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا: حجاب یکی از ارکان حفظ نظام و حفظ امنیت روحی و روانی جامعه است طوری که ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی را به خودش اختصاص داده و دشمن قسم خورده می گوید اولین خاکریز نظام جمهوری اسلامی ایران حجاب هست اگر نفوذ و رخنه در حجاب زنان ایجاد کنیم فتح بقیه خاکریزها ساده هست و از اول انقلاب تا کنون با برنامه ها و بهانه مختلف سعی در پیشبرد اهداف کثیف خود داشت.

بعداز اغتشاشات چند ماه پیش پروژه زشت کشف حجاب به طور رسمی آغاز شد و مسولین فرهنگی و ذی ربط نظام اسلامی درسکوت یا در خواب غفلت بسر میبرند طوری که فروشندگان مغازه های دهدشت بدون هیچ ترسی و با خیال راحت کشف حجاب کرده اند.

هر چند تعداد انگشت شماری این کار کرده اند اما عدم برخورد با این افراد و عدم اجرای قانون مجازات کشف حجاب روز به روز افزون تر می شود طوری که اول اسفند فروشندگان خانم یک الی دو تا مغازه در دهدشت کشف حجاب کرده بودن اما آخر اسفند حدودا به بیش از ۲۰ مغازه رسید. آیا دهدشت امور صنفی دارد؟

غفلت متولیان فرهنگ از مقوله حجاب در دهدشت/وقتی بی حجابی در سطح شهر عادی شده است!

در اغتشاشات اخیر چادر و روسری از زن مسلمان ایرانی کشید شد خون آرمان ها و روح الله ها ریخته شد، چند زن و دختر باید چادر از سرشان کشید شود یا خون چند آرمان و روح ریخته شود تا شماها از خواب غفلت بیدار شوید.

خطر و آسیب آلودگی فرهنگی اگر بیشتر از آلودگی زیست و هوا نباشد کمتر نیست.

آقایان مسئول جمهوری اسلامی چرا و تا کی سکوت! میخواهید کار به کجا کشیده شود ،از بحران بی حجاب رد شدیم و وارد فاز برهنگی و‌هرزگی شدیم.

وقتی خانم شال و روسری دور گردن و رو دوش دارد و در شهر میچرخد یعنی هنوز ترسی ازبرخورد مردم یا نهادی هست.

نونهال و نوجوانی که در حال شکل گیری شخصیت هست چه گناهی کرده که با دیدن این هنجارشکنی ها دچار بحران هویت شود؟

اگر با هیمن روند حرکت کنید فضا برای مذهبی ها و انقلابی ناامن و تنگ می شود و آزادی از زنان و دختران محجبه گرفته می شود.

در کرونا همه مجبور به زدن ماسک بودند در حالی که جز قانون و جرم نبود و جریمه نداشت اما ترس آلوده بودن یا شدن همه رو موظف به رعایت دستورالعمل میکرد ،اما چرا حجاب که قانون هست و آلودگی روح و روان کمتر از آلودگی جسمی نیست و جز سلامت جسمی هست رعایت نمی‌شود؟!

عبور از چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی جرم هست و جریمه دارد و اجرا می شود اما عبور از چراغ قرمز امنیت روحی و روانی جرم هست جریمه هم دارد اما اجرا نمیشود.

 

عبوراز از اولی ممکن است تصادف شود و موجب مرگ یک نفر الی چند نفر شود اما عبور از دومی باعث مرگ تدریجی روح و روان همه جامعه می شود چون بنیان خانواده را سست می‌کند مشکلات و موانع ازدواج را زیاد و...

ورود پیکان و پراید به کیش ممنوع شد اما ورود زنان کشف حجاب کرده در همه جا آزاد!

چرا کسی داد و فریاد فرهنگ در حال مرگ روانمی زند در حالی که وقتی دلار کم و زیاد شود همه زانوی غم بغل میگیرند و صدا شأن گوش فلک را کر میکند که زندگی ها نابودی شد.

سکوت و بی تفاوتی مردم مسلمان و انقلابی در ترویج بی حجابی و برهنگی و عدم مطالبه از مسئولین برای اجرای قانون ظلم به زندگی خودشان و آینده فرزندان شأن خواهد بود.

غفلت متولیان فرهنگ از مقوله حجاب در دهدشت/وقتی بی حجابی در سطح شهر عادی شده است!

بزرگ ترین کار فرهنگی هیات و مردم انقلابی در حال حاضر مطالبه از مسئولین بی درد و بی تفاوت در عرصه فرهنگی جامعه هست نه فقط گرفتن جشن و مراسمات مذهبی.

دستور دادستان کل کشور برای مقابله با کشف حجاب و اجرای ماده ۶۳۸ چه شد و اگر قانون برای اجرا نیست چرا وضع می شود؟؟

غفلت متولیان فرهنگ از مقوله حجاب در دهدشت/وقتی بی حجابی در سطح شهر عادی شده است!

غفلت متولیان فرهنگ از مقوله حجاب در دهدشت/وقتی بی حجابی در سطح شهر عادی شده است!

غفلت متولیان فرهنگ از مقوله حجاب در دهدشت/وقتی بی حجابی در سطح شهر عادی شده است!

غفلت متولیان فرهنگ از مقوله حجاب در دهدشت/وقتی بی حجابی در سطح شهر عادی شده است!

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
باسلام وقتی... سال گذشته تجربه شده فقر بیکاری جوانان مشکلات اقتصادی و معیشت گرانی و تورم وبیماری روحی و معضلات اجتماعی و حوادث تلخ و محروم بودن شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن نمی بیند یا نمی خواهید ببنید دنبال مسائل حاشیه ای شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن می رود عامل اصلی فقر پاشی بیکاری فرزندان مشکلات اقتصادی است اول حل کنید بعد دنبال شعار تو خالی.... بروید با بازداشت وزندان و اعدام جریمه نقدی ومحرومیت از کار شغل جواب نخواهد داد از... تا کنون فقط شعار تو خالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
ام بی حجابی چ بود
بابا کجای کارین به این نمیگن بی حجابی. بهش میگن کشف حجاب اگه نمیتونید گزارش بزنید خو نزنید
بعد باید امام جمعه فرمانداری اداره صنف سپاه همه رو میاوردی تو این
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.