تاریخ انتشار:۱۴:۲۰ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: طی آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و تنی چند از مدیران و مسئولین استانی وشهرستانی، همزمان با سراسر استان، ستاد اسکان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد مستقر در دبیرستان مصلی نژاد افتتاح و آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین گفت: 12پایگاه و 163 آموزشگاه در قالب 1261 اتاق برای طرح اسکان مسافران نوروزی درسال 1402 در شهرستان‌ها و مناطق استان پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه اتاق‌ها در مدارس منتخب بر اساس نوع امکانات درجه بندی شده اند گفت: 27 اتاق ویژه، 382 اتاق در گروه الف، 524 اتاق در گروه ب و 248 اتاق در گروه ج با توجه به امکانات رفاهی که دارند درجه بندی و در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان از بازدید مستمر اعضای ستاد اسکان استان از شهرستان‌ها ومناطق خبرداد و گفت: این بازدیدها با هدف حفظ و آمادگی مسئولان طرح اسکان نوروزی و جلب رضایت مسافران انجام خواهد شد.
وی در پایان از مجریان ستاد اسکان نو روزی خواست با سعه صدر، صبر و حوصله و خوش اخلاقی پاسخگوی مهمانان نوروزی باشند تا مسافران و گردشگران نوروزی خاطره‌ای خوش از سفر به این دیار داشته باشند.
کورش دلشاد مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این آیین گفت: 77 آموزشگاه در سطح شهرستان بویراحمد پذیرای میهمانان نوروزی است و همه تمهیدات لازم برای استقبال از آنان اندیشیده شده است.
معاون پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت: در سال گذشته 24 هزار نفر 500نفر در قالب 6542 خانوار در ستاد اسکان آموزش وپرورش فرهنگی و غیر هنگی پذیرش شده است. 
ایرج حجتی افزود: برای پیشرفت شهرستان بویراحمد و مطرح نمودن ظرفیت‌های گردشگری در ستاد خدمات سفر نیازمند همگرایی و تعامل بیشتر برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.