کد خبر: ۱۹۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۵۱ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون دادستان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت عروس و دامادی خبر داد ، که به جرم انتشار محتوای مجرمانه روانه زندان شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
عصر دنا: معاون فضای مجازی، رسانه و نظارت بر ضابطان حوزه دادستانی مرکز استان از بازداشت عروس، داماد و فیلمبردار مراسم عروسی آنان به جرم انتشار محتوای مجرمانه خبر داد.
نادریان گفت: در پی دریافت گزارشی به سامانه ارتباط مستقیم با دادستان مرکز استان مشخص شد، عروس و دامادی با وضعیت ظاهری خاص و در دست گرفتن اسلحه جنگی و فیلمبرداری این صحنه، مبادرت به انتشار این محتوای مجرمانه در فضای مجازی استان کردند که موجب تشویش اذهان عمومی شد.
وی افزود: با صدور دستور قضایی، عروس و داماد و همچنین فیلمبردار شناسایی و بازداشت شدند و تا تکمیل تحقیقات در بازداشت به‌ سر می برند.
معاون فضای مجازی و رسانه و نظارت بر ضابطان حوزه دادستانی مرکز استان ادامه داد: این اقدام با فرهنگ و رسوم اصیل و عشیره‌ای استان ما مغایرت دارد و در این زمینه دستگاه قضایی استان، پلیس فتا و نهاد‌های امنیتی با متخلفان برخورد جدی می‌کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هفت چشمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
دمتون گرم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.