کد خبر: ۱۹۷۵۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۲۴ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: امام جمعه یاسوج با انتقاد شدید از دخالت نمایندگان مجلس در کار قوه مجریه گفت: بر اساس تفکیک قوا هر قوه ای باید کار خودش را انجام دهد دخالت قوا در کنار یکدیگر خطای بسیار بزرگ است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آیت الله سیدنصیر حسینی با بیان اینکه برای انسان جنگ و جدل و دعوا و زور بازو و قلدری و دست به چوب و چماق و تفنگ بردن مذموم و ناپسند است یادآور شد: اینها اخلاق های بدی بوده و جز رذایل اخلاقی به شمار می رود انسان کامل اهل عبادت خمس و زکات و قرائت قرآن است و بین مردم صلح و آشتی ایجاد می کند به فقرا کمک کرده و باید این صفات تبدیل به فرهنگ شود.
امام جمعه یاسوج گفت: پول و ثروت خوب است اما به تنهایی فضیلت محسوب نمی شود مگر  اینکه با پول دست فقیر و بینوایی را بگیریم و مدرسه و مسجد بسازیم و طرح تولیدی اشتغال زا راه بیندازیم آن وقت ارزش خواهد داشت اما صرف اینکه پول داشته باشیم هیچ ارزشی ندارد.
وی در ادامه اظهارات خود گفت: مسئله بازخواست از انسانها در آن دنیا به این علت است که انسان اشرف مخلوقات بوده و چشم و گوش و اعضای بدن انسان مثل بقیه جانداران نیست روح انسان با روح حیوانی تفاوت دارد.
حسینی افزود: حرام است که زن و دختر مسلمان بدن خود را به دیگران نشان دهد روایتی از پیامبر است که برخی زنان با موهای خود آویزان شده و برخی دیگر با سینه های خود آویزان شده اند کسانی که گوهر انسانی خود را در این دنیا در اختیار دیگران گذاشتند.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: انسان مسلمان گوش خود را به جایی وصل می کند که حرف درست از آن بیرون بیاید برخی ها بدون تقوا و معرفت حرف می زنند و برخی ها به دلیل گرانی می گویند دین را هم قبول نداریم  خداوند انسانها را در میادین مختلف امتحان می‌کند یک روز با مال خود و یک روز هم آنها را در برابر سختی ها در مقابل تحریم‌ها قرار می‌دهد تا صبوری به خرج دهند.
حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود به سالروز صدور فرمان حضرت امام به مناسبت تاسیس بنیاد شهید در سال ۵۸ اشاره کرد فرمانی دقیق و حکیمانه برای اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران را تحت سرپرستی قرار دهد.
وی گفت: شهدای گرانقدری که پیروزی انقلاب مدیون خون آنهاست و عزت خود را از آنها به ارث برده ایم شهدایی که با جان خود عزت و آبرو را برای ما حفظ کردند تا امروز کشوری مستقل و الگویی برای جهانیان باشیم اگر استکبار فشار می آورد به خاطر این استقلال و عزت است.
حسینی بیان کرد: دشمن تلاش زیادی برای براندازی دارد جنگ های گوناگونی را طراحی کرده اما در همه میدانها شکست سختی خورده است.
وی در ادامه گفت: خداوند در قرآن در بحث شهدا می فرماید که آنها نزد ما روزی می خورند همچنین خداوند فرموده که بازماندگان شهدا را خشنود کنید گویی ما را خشنود کرده اید.
امام جمعه یاسوج در ادامه به توطئه مسموم سازی دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: طوطئه ای را راه انداختند تا آرامش و امنیت را بر هم زنند از هر موضوعی برای این کار استفاده می کنند و معنویت اخلاق هم برای آنها قابل درک نیست دموکراسی و حقوق بشر هم برای آنها مهم نیست.
امام جمعه یاسوج گفت: بعضی ها هم با قلم و رسانه خودشان هم آوا با دشمن می شوند اگر در کشور قانون حاکم باشد باید جلوی این افراد را بگیرند تا هرطور که دلشان می‌خواهد حرف نزنند.
وی افزود: برای مثال حجاب قانون جمهوری اسلامی و قانون خداست باید قانون را اجرا کرد هر کسی می‌خواهد باشد قانون کشور و امنیت کشور را نباید به حراج گذاشت.
حسینی در ادامه به تحلیل‌های غلط سیاسی در بحث مسمومیت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: این مانند تحلیل غلط مهسا امینی بود همین چند وقت پیش در آخرین خبر تحلیل‌هایی را خواندم که معلوم نیست دستپخت چه کسانی بوده هرکسی تحلیلی علیه امنیت کشور می کند تا امنیت ما را بر هم بزند این خیلی خطرناک است و همراهی با دشمن است.
وی گفت: آن ها در جنگ ترکیبی همراه دشمن شده اند و آرامش را مورد هدف قرار داده اند کسانی که قلم فرسایی می کنند اگر با آنها برخورد شود دیگر از این غلط ها نمی‌کنند و نظام را زیر حرف‌های خطرناک نمی‌برند.
امام جمعه یاسوج در ادامه به ناو ایرانی اقیانوس‌پیما اشاره کرد که به کوری چشم دشمن در جمهوری اسلامی این اتفاق افتاده و توان رزمی کشور را چند برابر کرده است علیرغم همه تحریم‌ها کارهای بزرگی در حال انجام است طول این ناو ۲۴۰ متر و عرض آن ۳۰ متر مجهز به تجهیزات رزم هوایی بوده و ظرفیت حمل بالگرد و پهپاد را دارد همچنین شناورهای موشک انداز که در دنیا نمونه ندارد این شناورهای تندرو قبلا راکت انداز بوده و اکنون موشک انداز بوده و از ۱۰ تا ۱۸۰ کیلومتر هدف را مورد هدف قرار می‌دهد و می تواند در برابر یک ناو جنگی ایستاده و آن را منهدم کند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین از گرانی های کنونی به شدت انتقاد کرد و دولت و مجلس را خطاب قرار داد و گفت: گرانی را مهار کنید این راه چاره می خواهد چرا باید ارز وارد معامله شود مانند کالا خرید و فروش شود این خطای بزرگی است فشار بر مردم وارد می‌کند اینکه زمین و مسکن را وارد معاملات کرده‌اند؛ این خطای بزرگی است امروز خانه‌ای را ۵۰۰ میلیون و فردا آن را یک و نیم میلیارد تومان می‌فروشند معاملات باید به سمت تولید و اشتغال برود.

انتهای پیام/

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
ضعف استانداراست
فلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
امام جمعه محترم.......... هیچ مدیری دراین استان براساس شایستگی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
درست می گوید نمایندگان مگر قوه ی مجریه اند که فرماندار و مدیرکل و رئیس اداره تعیین می کنند؛آن هم فقط بستگان و فامیل خودشان و حتی افراد مخالف دولت که سیاست های دولت را به اذعان خودشان و سوابق شان و در یک جمله معیارهای انقلابی را قبول ندارند.
اگر استاندار از روز اول افراد را همسو با دولت و بر اساس شایستگی انتخاب می کرد،الان بعضی نمایندگان ضعیف نقش قوه ی مجریه را بازی نمی کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
چرا در آموزش و پرورش بویراحمد فقط یک خانواده آن هم افراد مخالف دولت حاکم اند؟
آقای استاندار مگر شما نماینده ی عالی دولت نیستید؟!!
پس تکلیف انقلابی هایی که در دو دور آقای رئیس جمهور را همراهی کردند و نیروهای توانمند و شایسته ای هستند،چه می شود؟
چرا چشم تون را به روی قوم و خویش بازی عزت خواه و دلشاد بسته اید؟
یعنی انقلابیون باید این قدر مظلوم باشند که حتی در دولتی که منتسب به خودشان است،باید این قدر مورد اجحاف و بی عدالتی قرار گیرند؟!
عباس
|
Iraq
|
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
اداره کل آموزش و پرورش و شهرستان بویراحمد ارث و نسق زراعی یک نماینده و طایفه و حامیان آن است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.