تاریخ انتشار:۰۹:۵۶ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان نمایشگاه بهاره در شهر یاسوج با حضور نماینده ولی فقیه در استان افتتاح می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در نمایشگاه بهاره محصولات مورد نیاز مردم در بیش از ۲۰۰ غرفه ارائه می‌ شود، افزود: در این نمایشگاه کیف، کفش، پوشاک، اقلام تنظیم بازار و آجیل ارائه می‌شود.

 کریم روزبهان با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۵ اسفند در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج دایر است، ادامه داد: کمیته قیمت گذاری توسط بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف انجام شده و اجناس از ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار به فروش می‌رسد.

وی یادآور شد: ۷۰ درصد غرفه‌ها مربوط به استان بوده و در بقیه این غرفه‌ها محصولات تولیدی دیگر استان‌ها ارائه می‌‌شود.

روزبهان با اشاره به اینکه اداره صمت و تعزیرات نظارت ویژه بر قیمت‌ها دارند، گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در گران فروشی می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و یا به غرفه مدیریت نمایشگاه و تعزیرات مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.