تاریخ انتشار:۱۲:۰۱ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب رتبه اول آموزش وپرورش در زمینه صدور سند املاک آموزش وپرورش در کشور خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسنعلی عزت خواه در دیدار با مدیرکل و کارکنان ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد گفت: 2142 ملک آموزشی، رفاهی و ورزشی در سطح استان وجود دارد که برای 908 ملک، سند صادر شده است که 374 مورد آن دفترچه‌ای و 534 مورد آن تک برگ است.

وی تعداد املاک فاقد سند را 1234 ملک ذکر کرد و گفت: برای 522 ملک در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرونده تشکیل شده که 174 مورد آن نهایی و جهت صدور سند مالکیت به اداره کل ثبت اسناد واملاک استان ارسال شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان با بیان اینکه با تلاش همکاران اداره حقوقی و تعامل خوب با اداره کل ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با آموزش وپرورش در سال 1401  تعداد 100 سند برای املاک آموزش وپرورش اخذ شده است گفت: با این تعداد سند صادر شده در سال جاری تاکنون استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه صدور سند در سطح کشور رتبه اول را داراست که مورد تقدیر مدیرکل حقوقی وزارت قرار گرفته است.

عزت خواه با تقدیر از همکاری و تعامل خوب مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد و روسای ادارات ثبت اسناد در شهرستان‌ها گفت: با انعقاد تفاهم نامه سه جانبه وزارت آموزش وپرورش، سازمان ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال 1402 شاهد تسریع در صدور اسناد مالکیت برای همه املاک آموزش وپرورش در سطح استان باشیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: بر اساس ماده 9 قانون حدنگار مستند سازی املاک دستگاه‌های دولتی دولتی و انعقاد تفاهم نامه سه جانبه ثبت اسناد و املاک، آموزش وپرورش و بنیاد مسکن آهنگ صدور اسناد و املاک آموزش وپرورش شروع شده است.

 زمان خوب با بیان اینکه از سال 1399 روند تشکیل پرونده و فرآیند صدور سند و تعویض اسناد دفترچه‌ای به تک برگ شروع شده است.

 وی گفت: در صورت ارسال پرونده‌ها از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ثبت اسناد و املاک استان آمادگی دارد در کمترین زمان اسناد مالکیت را صادر نماید.

رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: در صورت همکاری منابع طبیعی، بنیاد مسکن وثبت اسناد تا دو سال آینده کلیه املاک آموزش و پرورش در استان سند دار می شوند. 

ایروان پارسیان نژاد با تقدیر و تشکر از همکاری خوب بنیاد مسکن و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان با آموزش وپرورش گفت: انتظار می‌رود با ایجاد تفاهم نامه سه جانبه وزارت آموزش وپرورش، بنیاد مسکن و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مستند سازی اموال آموزش وپرورش تسریع شود.

وی بیان کرد: پرونده‌های مربوط به املاک آموزش وپرورش توسط واحدهای حقوقی تشکیل و به بنیاد مسکن جهت طی شدن فرآیند قانونی تحویل داده خواهد شد.

در پایان این جلسه به پاس زحمات مدیرکل، کارشناسان و رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان بویراحمد در همکاری و تعامل خوب با آموزش وپرورش در زمینه صدور سند مالکیت املاک آموزش وپرورش با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

کسب رتبه برتر کشوری آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در زمینه صدور سند املاک

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.