کد خبر: ۱۹۷۰۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۳۸ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سالن جلسات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حالی به ریاست استاندار برگزار شد که با حاشیه های عجیب و تاسف برانگیز همراه بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا: در این جلسه از طرف مدیریت جلسه وقت‌هایی به افراد حاضر برای بیان نکته نظرات خود داده شد که در بخشی از آن دهراب پور، مدیر کل بیمه سلامت استان از استخدام‌های فامیلی انتقاد کرد و حتی گفت که یکی از مدیران کل در همین جلسه از خانواده خود را استخدام کرده است.
البته دهراب پور پس از این ادعا از طرف استاندار ملزم به ارائه اسناد و اثبات ادعای خود شد که دهراب پور مجددا شهردار یاسوج را متهم به استخدام ۱۴۰ نفر از قول خود وی کرد که شهردار یاسوج ضمن تکذیب این موضوع گفت: که من گفته ام ۱۴۰ نفر از جامعه ایثارگری در زمان من تبدیل وضعیت شده اند و پس از آن دهراب پور وسط، حرف شهردار صحبت کرد و پس از رد و بدل شدن چند جمله دهراب پور جملات «بسیار زشتی» بر زبان آورد که باعث اخراج وی از جلسه شد و استاندار از دهراب پور خواست حرمت خود و جلسه را حفظ کند و سالن را ترک کند.
در هنگام ترک جلسه، معاون سیاسی هم خطاب به وی گفت که در مورد خود شما هم، چنین مسائلی مطرح شده است ایا ما باید بگوییم چنین سخنانی صحت دارد.
پس از آن دکتر کرمی که متهم به استخدام خواهر خود شده بود ضمن تکذیب این موضوع اعلام کرد که اگر چنین موردی ثابت شود من فردا استعفا می‌دهم.
نکته: متاسفانه آن چه که در این خصوص رخ داد نشان دهنده لزوم توجه به مسائل فرهنگی و شخصیتی در تعیین مدیران است که متاسفانه در چنین مواقعی ضعف افراد در حفظ شان و جایگاه نظام و خود مشخص می‌شود.
آن چه که در این فیلم مشاهده می‌کنید بخشی از این اتفاقات است که بخش‌هایی هم به دلیل بر زبان آوردن جملات بسیار زشت، حذف شده است.

 

البته استاندار هم در بخشی از جمع بندی پایانی جلسه به این موضوع اشاره کرد و گفت: هر کس خوب عمل کرد جز رستگاران است و هر کس هم بد عمل کرد باید پاسخگو باشد.
احمدزاده افزود: نیاز نیست هر کسی که مسئول نیست در هر چیزی دخالت کند، اطلاعات سپاه، اداره اطلاعات، بازرسی و مراکز متعددی وجود دارد که چنین مواردی را پیگیری می‌کنند و اگر کسی اطلاعاتی دارد می‌تواند به دستگاه‌های متولی اعلام کند و قرار نیست هر کس هر چیزی را بر زبان بیاورد بلکه باید از مسیر قانونی پیگیری شود.
احمدزاده گفت: هر چیزی بر زبان نیاورید و مراقب رفتار‌های خود در استان باشید.

منبع: تابناک کهگیلویه و بویراحمد 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
اگر اطلاعات و سپاه و تشکیلات سیاسی بود که الآن مقدم 7سال بر کرسی شهرداری ننشسته بود
ناظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
استخدام در نهادها موروثی شده است .کی به کی.از پدر به فرزند .برادر.خواهر.و......
مزگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
شهرداری که با انتخاب یه بچه که از هم طایفه ای خودش انتخاب شده بدرد چی میخوره واقعا بحال مسئولین این شهر باید تاسف خورد کجایند که قدرت تصمیم گیری ندارند
مجاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
درود و سلام بر دکتر دهراب پور
احسنت . مبادی نظارتی که در خواب به سر می برند که چنین وضعیتی حاکم شده است . ای مسئولین به خدا صندلی وفا ندارد و اگر مسلمانید و به آخرت اعتقاد دارید ، به جای ترس از نمایندگان مجلس از خدا بترسید . دنیا دار مکافات است . به فکر خدمت رسانی به مردم درد دیده باشید . وضعیت اقتصادی امان مردم را بریده . شهر یاسوج بجای رشد ، به اول تاسیس این شهر بیشتر شبیه شده . کدام خدمات ، کدام کار ، فقط صندلی رانت فامیلی و قبیله ای .. خدا به داد مردم برسه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
خدا .وکیلی همتون دروغ میگویید شهرداری نمونه خروار است هیچ کار عمرانی تو شهر یاسوج صورت نمیگیره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.