تاریخ انتشار:۰۹:۳۴ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
برای سال تحصیلی 1402
عصر دنا: مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت دهدشت گفت: پذیرش علاقمندان به تحصیل در این حوزه علمیه برای سال تحصیلی جدید آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا:حجت‌الاسلام عیسی دارات در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا گفت: نامنویسی از علاقمندان به تحصیل در حوزه علمیه برای سال تحصیلی 1402-1403 آغاز شد.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت دهدشت گفت: برادران با مدرک تحصیلی دیپلم به بالا می‌توانند برای سطح یک در این حوزه علمیه ثبت‌نام کنند.
حجت‌الاسلام دارات با بیان اینکه دوره سفیران هدایت تبلیغ محور است، افزود: تلاش بر این است طلاب بعد از پایان سطح به یک مبلغ کارآزموده تبدیل شوند.
 
وی تصریح کرد: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر به حوزه علمیه امام موسی کاظم «ع» واقع در دهدشت، کمربندی دوم جنب پارک جانبازان مراجعه و یا با شماره‌های 09907181614 و 09164706123 تماس بگیرند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین