تاریخ انتشار:۰۸:۴۲ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
مدیکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیماران صعب العلاج می‌توانند در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به آدرس اینترنتی bimehsalamatiranian.ir ثبت نام و از تخفیف درمانی استفاده کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا: کیان دهراب پور افزود: قبل از راه اندازی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج از پاییز امسال، فقط هزار و ۲۸۸ بیمار خاص در کهگیلویه و بویراحمد از خدمات ویژه این بیمه بهره‌مند بودند.

وی ادامه داد: پیش از این ۴۳۲ بیماری ام اس، ۲۷۷ بیمار تالاسمی ماژور، ۲۵۶بیمارهمودیالیز بیمار، ۲۱۷ بیمارپیوند کلیه مورد و ۴۶بیمار هموفیلی از این خدمات بهره‌مند بودند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شمار بیماری‌های خاص و صعب العلاج زیرپوشش بیمه سلامت پیش از این پنج بیماری بود، یادآور شد: هم اکنون این تعداد به ۳۰ بیماری افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: افراد مبتلا به دیابت با بیش از ۲ هزار نفر و بیماران مبتلا به سرطان به تعداد ۶۴۶ نفر در کهگیلویه و بویراحمد بیشترین بیماران صعب العلاج تحت پوشش خدمات ویژه بیمه سلامت در این بخش هستند.

دهراب پور افزود: تا پایان دی ماه امسال مبلغ ۲۳ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان از طرف اداره کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد به موسسات درمانی طرف قرارداد در استان و خارج از استان برای جبران هزینه‌های درمانی این بیماران پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بیماران صعب العلاج می‌توانند در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به آدرس اینترنتی bimehsalamatiranian.ir ثبت نام و از تخفیف درمانی استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بیماران می‌توانند برای اطلاع از موضوع بیماری خود که جزء بیماری‌های صعب العلاج است به ادارات بیمه سلامت در شهرستان‌های استان مراجعه کرده و یا با شماره تلفن گویای ۱۶۶۶ تماس بگیرند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.