تاریخ انتشار:۱۳:۳۸ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان از پلمپ یک فروشگاه بزرگ و چند واحد صنفی در گشت بازرسی مشترک صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
کریم روزبهان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی از صنوف کیف و کفش، پوشاک، بدلیجات، آرایشی بهداشتی شهر یاسوج بازدید کردند که در این زمینه یک فروشگاه بزرگ و ۱۵واحد صنفی و نیمی از صنوف یک پاساژ به دلیل تخلف، پلمپ و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
مدیرکل صمت استان افزود: گرانفروشی، درج نشدن قیمت، و صادر نشدن فاکتور مهمترین تخلفات این صنوف بود.
وی ضمن هشدار جدی به صنوف متخلف ادامه داد: در صورت مشاهده تخلف و رعایت نکردن قیمت‌های مصوب و گران‌فروشی در اسرع وقت به دستگاه قضایی معرفی و علاوه بر جریمه با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.
روزبهان گفت: کسانی که در خرید و فروش و ارائه خدمات به مردم انصاف را رعایت کنند مورد تشویق واقع خواهند شد.
وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی به‌ویژه موضوعاتی مانند نداشتن برچسب قیمت، گران‌فروشی، عدم ارئه‌ی فاکتور و یا احتکارِ کالا‌ها مراتب رابه سامانه‌ی پاسخگویی ۱۲۴ بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.
 
 
برچسب ها: پلمپ ، اصناف
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین