تاریخ انتشار:۱۳:۳۰ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: فرمانده انتظامی گچساران گفت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان ۵۴ نفر به جرم سرقت و ۸۹ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۲۵۴ مورد حکم جلب اجرا شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ‌ ارسلان خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۳ نفر قاچاقچی، ۳۲ نفر معتاد و ۳ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و ۱۶۸ دستگاه انواع خودرو و ۶ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: در ادامه این طرح ۵۴ نفر به جرم سرقت و ۸۹ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۲۵۴ مورد حکم جلب اجرا گردید

خادمیان بیان کرد: با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت قوانین و مقررات ، از ۳۵ واحد صنفی بازدید که تعداد ۱۱ واحد صنفی بدلیل عدم رعایت موازین قانونی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد.

 فرمانده انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

خادمیان اضافه کرد: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم گچساران در سال ۱۴۰۱ همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.