تاریخ انتشار:۲۱:۲۱ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
فرماندار کهگیلویه:
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه گفت: برخی پروژ‌ه‌های شهرستان که بیش از ۱۵ سال تعطیل بوده و یا پنج درصد پیشرفت داشته است در دولت سیزدهم فعال شده و پیشرفت آن‌ها تا ۴۰ درصد هم رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا:سید عبدالعزیز موسوی امروز در جلسه شورای اداری در دهدشت با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر مسئله جهاد تبیین، به تبیین دستاوردهای دولت آیت‌الله رئیسی طی یک‌سال اخیر در این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: در حوزه آب، چهار ابرپروژه فعال در شهرستان در حال فعالیت هستند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که هم سرعت و هم حجم کار نسبت به گذشته خوب است گفت: برخی پروژ‌ه‌ها بیش از ۱۵ سال تعطیل و با درصد کم پنج درصدی، الان فعال و پیشرفت آن‌ها تا به ۴۰ درصد هم رسیده است.

وی افزود: پروژه برداشت آب از رودخانه ایدنک سالیان سال تعطیل بود و با پیگیری‌های مداوم، این پروژه فعال و اعتبار خوبی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

موسوی با بیان این‌که پروژه آب چهار شهر سالیان گذشته یک حرکت آرام و خزنده داشت گفت: در حال حاضر پروژه فعال و با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و فاز اول آن تا پایان ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان کهگیلویه بیان کرد: همین پروژه دارای یک مخرن ۲۰ هزار متر مکعبی با پیشرفت ۹۷ درصدی دارد و در صورت قطع شدن آب شهر دهدشت، این مخرن جوابگوی یک هفته آب شهر خواهد بود و امسال در مدار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این‌که عمر شبکه توزیع آب دهدشت به ۵۰ سال می‌رسد و حدود ۱۴۲ کیلومتر آن از رده خارج است اظهار کرد: طی این سال‌ها کسی به این مسئله توجه نمی‌کرد و همین امر باعث شکستگی و هدررفت آب در خیابان‌ها خصوصا خیابان سردار جنگل می‌شد و با پیگیری‌های انجام شده در سال اخیر، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن لحاظ شد و قریب به یک کیلومتر از شبکه توزیع آب را لوله فولادی با کیفیت انجام دادیم.

موسوی با بیان این‌که قریب به دو سال فاضلاب شهری تعطیل شده بود و حتی اگر قبلا قسمتی از شهر کار شد و حق انشعاب از مردم گرفتند اما به شبکه وصل نمی‌شد گفت: با پیگیری‌های انجام شده برای ۱۶ هزار مترمربع اعتبار گرفتیم و ۴۰۰ کار انجام و به شبکه فاضلاب وصل شده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: هم‌چنین در یک سال اخیر آبرسانی به ۱۶ روستای حومه غربی انجام شد.

موسوی با بیان این‌که در حوزه برق‌رسانی بیشتر مناطق و شهرها شبکه توزیع آن‌ها اصلاح خواهد شد گفت: ایستگاه برق دژکوه به مناقصه رفته و به زودی شروع به کار خواهد کرد.

وی بیان کرد: در حوزه بنیاد مسکن اکثر روستاها اعتبار مصوب و تخصیص داده شد، بهسازی و طرح هادی در حال اجرا و ظرفیت‌های پیمانکاری ما کم است.

موسوی عنوان کرد: طی دو ماه اخیر قریب به ۳۰ هزار مترمربع آسفالت روستای دره‌لبک انجام شد.

به گفته موسوی، شهرستان کهگیلویه در نهضت ملی مسکن در استان اول است.

وی با بیان این‌که تمام راه‌های روستایی به مناقصه رفتند و در آینده نزدیک روکش و آسفالت خواهند شد گفت: تا سه ماه آینده یک نفر نیست که بگوید یک وجب راه روستایی آسفالت نشده وجود دارد.

وی افزود: بخشی از روستاها کار آسفالت آن‌ها انجام و بخشی دیگر در حال انجام است.

فرماندار کهگیلویه گفت: در بخش‌های شهرستان در حوزه راه‌سازی انقلاب شده است.

وی پروژه سد کوهبرد را یک پروژه موفق در سال‌های اخیر عنوان و بیان کرد: این پروژه در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

موسوی اظهار کرد: در حوزه فناوری کارهای خوبی انجام شده و به زودی بسیاری از روستاها در بخش مرکزی و سایر بخش‌ها تحت شبکه دیجیتال قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در سفر نماینده تهران به دهدشت، دستور دادند تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار که مشکل آنتن‌دهی و اینترنت دارند شناسایی و مشکل آن‌ها را برطرف کنند.

موسوی این خدمات انجام شده را وظیفه مسئولان دانست و تصریح کرد: مسئول شأنی به جز خدمت به مردم ندارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین