تاریخ انتشار:۲۱:۰۶ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه حاشیه سازی درباره اختلافات مرزی شهرستان را تشویش اذهان عمومی دانست و خطاب به منتقدان گفت: اگر چند سال قبل در این موضوع خیانتی انجام شده، آن کسی که قبلا لکنت زبان گرفته بود و الان زبان باز کرده، خود او از کسانی است که در این مسئله خیانت کرده و شریک است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا: سید عبدالعزیز موسوی امروز در شورای اداری در بخشی از سخنان خود با اشاره به جوسازی ها درباره اختلافات مرزی شهرستان گفت: عده‌ای در تریبون‌ها یا در فضای مجازی به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند که چرا پادوک را از کهگیلویه جدا کردند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه خطاب به منتقدان ادامه داد: اولاً شما جایگاهت چیست که هشدار می‌دهی، همان کسی که در فضای مجازی قلم می‌زند خود او اول خائن است.

وی افزود: اگر چند سال قبل در این موضوع خیانتی انجام شده، آن کسی که قبلا لکنت زبان گرفته بود و الان زبان باز کرده، خود او از کسانی است که در این مسئله خیانت کرده و شریک است.

موسوی با بیان این‌که تقسیمات کشوری آسان نیست و فرایند سختی دارد گفت: در سال ۹۸ مسئولان وقت آمدند و این‌کار در آن زمان انجام شده است، مگر می‌شود بخشی از شهرستان جدا شود و فرماندار آن شهرستان، استاندار، نماینده، معاون سیاسی اطلاع نداشته باشند؟ آیا همه کسانی آن زمان مسئولیت داشتند خائن هستند؟ آیا زبان منتقدین آن زمان گنگ بود! آن‌هایی که آن زمان سکوت کردند خائن هستند؟

فرماندار شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: به دستور استاندار، نمایندگان دو شهرستان همراه فرمانداران و شورای تأمین یک جلسه کنار سد کوثر گرفته شد و اولین موضوع اصلاح خط مرزی بود، آقای منتقد آیا این‌ها هم خائن هستند؟

وی عنوان کرد: چندین ماه قبل به همراه فرماندار گچساران و معاون سیاسی برای تعیین تکلیف این مسئله یک جلسه در دفتر تقسیمات کشوری داشتیم، کارشناسان آمدند منطقه را بازبینی و پیگیری کردند و برای اصلاح خط مرزی باید دید دولت چه چیزی را تصویب می‌کند.

موسوی افزود: این‌گونه نیست که کسی دغدغه ندارد و بی‌توجه باشد اما به این دسته افراد می‌گوییم یا نمی‌دانید یا اطلاعات‌تان ضعیف است و یا حسود هستند و ما به این حرف‌ها توجه نمی‌کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.