کد خبر: ۱۹۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۳۵ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: سوم شعبان سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان، امام حسین(ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ، حضرت ابوالفضل العباس(ع) می‌باشد که حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب به میمنت و پاسداشت این ایام مبارک از آنها به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«بسم الله الرحمن الرحیم»

سوم شعبان سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان، امام حسین(ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ، حضرت ابوالفضل العباس(ع) می‌باشد که حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب به میمنت و پاسداشت این ایام مبارک از آنها به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد کرده است.

ما آسایش و آرامش امروز خود را مدیون جانفشانی های این بزرگ مردان می‌دانیم که هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیورانه از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت ایران اسلامی معنا بخشیدند.

امروزه بر کسی پوشیده نیست که سپاه پاسداران برای ملت ما صرفا یک نیروی نظامی منحصر به زمان جنگ نیست، بلکه هرجا که کشور عزیز و ملت شریف ایران، نیازمند پشتیبانی باشند، در عرصه های مختلف تولیدی، سازندگی، درمانی، امداد و نجات در حوادث و بلایا، غیور مردان سپاه، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در کنار مردم هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ياد و خاطره دلاوری های غيورمردان و شير زنان سبزپوش سپاه و ادای احترام به ساحت مقدس شهدای گلگون كفن اين نهاد مقدس و ارج نهادن به ايثارگری های جانبازان صبور و مقاوم، فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت سرور آزادگان جهان و آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه دشت کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان سرافراز و پرافتخار استان و خانواده های معظم آنها، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.
نادر منتظریان
۵/اسفند/۱۴۰۱

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میلاد
|
United States of America
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
درود بر حاج منتظریان پیروز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.