تاریخ انتشار:۱۱:۱۵ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده برف گیر شب لیز به زیلایی حداکثر تاپایان هفته جاری بازگشایی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان گفت: در پی بارش‌های سنگین و شدید برف و باران جاده بسیاری از روستا‌های استان که عمدتا خاکی بودند مسدود شد.
عابد محمدی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار کیلومتر جاده سخت گذر و کوهستانی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این میزان راه ۲ هزار کیلومتر آن در مناطق روستایی است افزود: در بارش‌های اخیر بخش عمده ای از این راه‌ها بر اثر ریزش سنگ و رانش کوه مسدود شد.
محمدی ادامه داد: با پایان بارش‌ها کار بازگشایی جاده‌های روستایی همزمان با جاده‌های اصلی و فرعی استان آغاز شد،.
وی اضافه کرد: تاکنون بخش زیادی از راه‌های روستایی به ویژه مناطق سردسیری استان بازگشایی شده است و پیش بینی می‌شود تاپایان امروز بازگشایی جاده روستا‌های باقیمانده به پایان برسد.
وی از مسدود شدن جاده شب لیز به زیلایی بر اثر چندین فقره سقوط بهمن خبر داد و گفت: با توجه به حجم زیاد برف ناشی از سقوط بهمن تلاش  می شود این مسیر حداکثر تاپایان هفته جاری بازگشایی شود.
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای تسریع در روند بازگشایی جاده بهمن گیر شب لیز به زیلایی چندین دستگاه راهسازی از جمله لودر، گریدر و بلودوزر به این منطقه اعزام شده و در حال بازگشایی این مسیر هستند.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین