تاریخ انتشار:۲۰:۵۰ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارش سنگین برف در مناطق سردسیری و جاده‌های ارتباطی استان ماشین آلات مهندسی این یگان به مناطق برفگیر اعزام شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صدا و سیما/ سردار حسن حکمتیان افزود: به درخواست مدیریت بحران استانداری استان یک دستگاه لودر برای بازگشایی مسیر‌ها به شهرستان مارگون و بخش زیلایی اعزام شد.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان بیان کرد: با توجه به درخواست فرماندار بویراحمد از تیپ ۴۸ فتح، برای بازگشایی مسیر‌ها و معابر شهری دو دستگاه بیل بکهول، دو دستگاه گریدر و دو دستگاه لودر نیز به شهرستان بویراحمد اختصاص داده شد.
وی ادامه داد: در جاده‌های مواصلاتی گچساران به شیراز، یاسوج به بابامیدان و یاسوج به اصفهان و دیگر مناطق برف گیر استان تمام ماشین آلات تیپ ۴۸ فتح در اختیار خدمت رسانی به مردم قرار گرفتند.
سردار حکمتیان همچنین از انتقال یک دستگاه لودر برای بازگشایی جاده‌های ارتباطی مناطق سردسیر بخش دیشموک خبر داد و گفت:تیپ ۴۸ فتح خدمتگزار مردم است و در سیل، زلزله، برف، انواع بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه برای کمک به مردم سر از پا نمی‌شناسد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.