تاریخ انتشار:۱۴:۴۴ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: مادر باردار با وضعیت پر خطر در روستای شهنیز از توابع بخش مارگون با تلاش های امدادگران نوزاد خود را سالم به دنیا آورد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر جمعیت هلال احمر مارگون گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر قرار گرفتن یک خانم باردار در وضعیت پرخطر در روستای شهنیز، یک دستگاه خودرو با تعدادی امدادگر هلال احمر به این روستا اعزام شد.

یوسفی افزود: با توجه به بارش برف سنگین و کوهستانی بودن منطقه، امدادگران این مادر باردار را به مرکز بهداشتی و درمانی مارگون انتقال دادند.

وی گفت: در یک هفته‌ای اخیر چهار زن باردار در مناطق روستایی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منقل شدند.
یوسفی اضافه کرد: با توجه به اینکه حوادث قابل پیش بینی نیست از همشهریان خود خواست شماره تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر را به خاطر بسپارند تا در صورت نیاز در کمترین زمان امدادگران به یاری آنان بشتابند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.