تاریخ انتشار:۱۰:۰۰ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: بارش برف در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد از بامداد امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیرکل هواشناسی این استان از آغاز بارش برف در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: بارش شدید برف در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، مارگون و مناطق سردسیری شهرستان‌های کهگیلویه و چرام از بامداد امروز آغاز شده است.
علی کرمی افزود: برف در ارتفاعات این شهرستان‌ها و مناطق کوهستانی و همچنین در سطح شهر‌های یاسوج، سی سخت و مارگون در حال بارش است.
کرمی اضافه کرد: به رانندگان و مسافران توصیه می‌شود در صورت سفر حتما لباس گرم و آذوقه کافی به همراه داشتنه باشند و خودروی خود را نیز به زنجیر چرخ مجهز کنند.
وی اضافه کرد: در بارش‌های ۷۲ ساعت گذشته بیشترین بارش با ۲۵۰ میلی‌متر در لوداب بویراحمد و کمترین بارش‌ها با ۶۵ میلی‌متر در گچساران به ثبت رسید.
مدیرکل هواشناسی این استان گفت:  تا دیروز در یاسوج ۱۲۵ میلی‌متر باران ثبت شد، ضمن اینکه ۲۲۲ میلی‌متر باران بیشتر از سال گذشته در یاسوج باریده است‌.
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.