تاریخ انتشار:۰۹:۱۵ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از مسدود شدن جاده پاتاوه به دهدشت خبر داد و گفت: مردم تاپایان بارش‌ها از جاده پاتاوه - دهدشت تردد نکنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا: مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای این استان گفت: در همه جاده‌های استان بارش شدید باران و در جاده یاسوج - کاکان به اقلید شاهد بارش برف و باران هستیم و تردد در همه جاد‌های استان به جز جاده پاتاوه - دهدشت ادامه دارد.

عابد محمدی مهمترین مشکل جاده‌های استان را ریزش سنگ و رانش کوه بیان کرد و افزود: بر اثر ریزش کوه جاده پاتاوه - دهدشت مسدود شده است و رانندگان تاپایان بارش‌ها از تردد در این جاده خودداری و از جاده‌های جایگزین از جمله جاده یاسوج، سپیدان – باغچه سادات و جاده یاسوج - بابا میدان تردد کنند.

محمدی با بیان اینکه در بارش‌های اخیر که احتمال می رود تا روز جمعه هم ادامه داشته باشد جاده پاتاوه - دهدشت بر اثر ریزش کوه دوبار مسدود شده است اضافه کرد: حجم رانش به حدی است که لودر نیز برای بازگشایی آن جوابگو نیست و برای تسریع در بازگشایی این جاده یک دستگاه بلدوزر اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه جاده پاتاوه - دهدشت در دست اجرا و هنوز به طور کامل افتتاح نشده است ادامه داد: به علت کوهستانی بودن این جاده مواقع بارندگی در چندین نقطه شاهد ریزش و رانش کوه هستیم که توصیه می‌شود در صورت بازگشایی این محور رانندگان برای پیشگیری از حوادث از تردد در این جاده خود داری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی همه راهدارخانه‌های استان و استقرار نیرو‌های راهداری در همه جاده‌های اصلی و فرعی استان برای خدمات رسانی و ریزش برداری خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در بیش از ۵۰ نقطه در جاده‌های مواصلاتی استان وقوع ریزش و رانش کوه و سنگ‌ها رخ داده است.

وی به رانندگان توصیه کرد در صورت سفر آمادگی لازم را داشته باشند و با سرعت مطمئه حرکت کنند تا در صورت مواجه با رانش و ریزش کوه با تصمیم گیری سریع جان خود و همراهان را نجات دهند.

محمدی با بیان اینکه سامانه ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص اعلام آخرین وضعیت راه‌های استان است افزود: رانندگان و مردم حتی الامکان از سفر‌های غیر ضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان مبنی بر مسدود یا باز بودن حتما با این سامانه تماس بگیرند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار