تاریخ انتشار:۱۹:۵۸ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
بی عدالتی درمانی تا کی؟
عصر دنا: امام جمعه دهدشت با انتقاد از تبعیض در حوزه بهداشت و درمان استان گفت: یک بیمارستان جوابگوی نیاز کهگیلویه نیست برای احداث بیمارستان جدید فکری اساسی شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا:امام جمعه دهدشت با اشاره به گستردگی حوزه جغرافیای شهرستان اضافه کرد: احداث یک بیمارستان دیگر نیاز ضروری است باید زودتر چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه گفته می شود بیمارستان جدیدی در محوطه بیمارستان فعلی کلنگ زنی خواهد شد، این تصمیم را مغایر با نظر کارشناسان خواند و افزود: به لحاظ پدافندی هم دو بیمارستان در یک مکان نباید ساخته شود.

حجت الاسلام وحدانی فر گفت: دولت در گوشه دیگری از شهر زمین تأمین کند تا بیمارستان دیگری احداث شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که احداث بیمارستان جدید در محوطه بیمارستان اقدام عجیب و غیر قابل باور است، از تلاش های نماینده مردم شهرستان در مجلس برای حوزه بهداشت و درمان قدردانی کرد و افزود:  به نظر می رسد در دانشگاه علوم پزشکی آینده‌نگری وجود ندارد و می‌خواهند کار را آسان تمام کنند.

وی اظهار کرد: باید نگاه کلان به کهگیلویه شود، چطور در سایر شهرستان‌ها چندین بیمارستان وجود دارد؟ باید این جفا جبران شود و صد تخت هم کافی نیست.

وی افزوایش ناوگان آمبولانس را از دیگر نیازهای ضروری شهرستان برشمرد و گفت: اگر آمبولانس خوب داشته باشیم خیلی از مشکلات بهداشت و درمان حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر وضعیت تصفیه‌خانه و فاضلاب شهری دهدشت را نگران کننده عنوان و خواستار توجه جدی متولیان امر در این راستا شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار