تاریخ انتشار:۰۱:۵۰ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: تعداد ۳۳ طرح دهه فجر بهمئی با حضور نماینده و مسئولان در بهمئی کلنگ‌زنی و افتتاح شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نماینده مردم شهرستان های چهارگانه کهگیلویه، بهمئی، چرام، لنده و معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و اعضای شورای اداری بهمئی پروژه های اقتصادی و عمرانی به مناسبت دهه فجر در شهرستان بهمئی و بخش ممبی را افتتاح و کلنگ زنی کردند‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم گفت: امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر توفیق حاصل شد که به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به شهرستان بهمئی سفری داشته باشیم.

سید جواد هاشمی عنوان کرد: کار افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی و اقتصادی و زیر ساختی را در سطح شهرستان انجام دادیم و امیدوارم این طرح ها و پروژه ها باعث رونق و توسعه شهرستان شود.

وی گفت: دولت خدمتگزار تلاش های بسیار خوبی را در جهت اجرای زیرساخت های متعدد در سطح همه شهرستان استان مخصوصا شهرستان بهمئی در دستور کار دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح طرح های امروز مخصوصا چند طرح اقتصادی که در بخش ممبی افتتاح شد شاهد رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال مناسب در سطح شهرستان باشیم همچنین مسئولین شهرستان پیگیر کارها هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ما هم در سطح استان با حمایت از آن‌ها امیدواریم پروژه های بسیار خوبی را برای آسایش و آرامش و امنیت مردم عزیزمان تقدیم کنیم.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر امروز حیات و اقتداری داریم از رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان است افزود: امیدواریم ادامه‌ دهنده راه این شهیدانی باشیم که در راه اعتلای این آب‌ و خاک جان خویش را از دست دادند تا ما در امنیت و آرامش باشیم.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما افتخار می‌کنیم که خادم مردم هستیم و قطعاً خدمات صورت گرفته با توجه به عمق محرومیت برجای‌مانده از دوران پهلوی این شهرستان کم است و همه ما برای رفع مشکلات مردم با عزمی راسخ تلاش می‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام وبهمئی ولنده با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با جدیت تمام و کار جهادی از دولت تا فرمانداری‌ها در حال خدمت شبانه‌روزی هستند اظهار داشت: پروژه های خوبی در شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد.

موحد گفت: اگر تدبیر درستی در شهر صورت گیرد قطعاً شاهد تغییرات اساسی در توسعه و اشتغال‌زایی این روستا شاهد خواهیم بود.

فرماندار شهرستان بهمئی ضمن عرض تبریک دهه فجر گفت: از مردم عزیز خواهشمندم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پر رنگ داشته باشند تا دشمنان ما نا امید تر از آنچه که هستند شوند.

علی محمدی افزود: امروز ما ۳۳ طرح کلنگ زنی و افتتاحی در شهرستان بهمئی داشتیم که معادل بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار این طرح ها بود و بیشتر این طرح ها در حوزه راه و اشتغال زایی در ابعاد اقتصادی بودند.

وی بیان کرد: امیدوارم از این به بعد هم شاهد طرح های بیشتری برای شهرستان بهمئی باشیم.

فرماندار شهرستان بهمئی تصریح  کرد: در حوزه راه روکش آسفالت و جاده های تعمیری و احداثی داشتیم و طرح هایی که در حوزه اشتغال زایی و اقتصادی داریم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.