تاریخ انتشار:۰۱:۱۷ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان،
عصر دنا: معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیمت نان افزایش نخواهد یافت و هیچگونه محدودیتی برای میزان خرید نان مردم وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

احسان عسکری با اشاره به مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، گفت: یارانه نان در استان حذف نخواهد شد، قیمت نان افزایش نخواهد یافت و هیچگونه محدودیتی برای میزان خرید نان مردم نیست.
عسکری افزود: از هفدهم بهمن ماه گام نخست از مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان با افزایش ۲ برابری کمک هزینه نانوایان همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد.
وی افزود: در ۲ ماه آینده با شناورسازی سهمیه آرد، نانوایی‌های استان بدون محدودیت و با میزان عملکرد می‌توانند آرد بیشتری بگیرند.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه بویراحمد تصریح کرد: در طرح دوم هوشمندسازی یارانه آرد و نان محدودیت سهمیه آرد هر نانوایی برداشته می‌شود.
عسکری عنوان کرد: هر نانوایی به میزان آردی که تبدیل به نان کرده است و به مردم عرضه نموده حتی به علاوه درصدی بیشتر می‌تواند برای دوره بعد آرد یارانه‌ای دریافت کند.
وی ادامه داد: کیفیت بخشی به پخت نان در نانوایی ها، رعایت کامل بهداشت و فعالیت در روز و ساعات کاری نانوایی‌ها برای اجرای طرح هوشمندسازی یارنه آرد و نان از ملاک عملکردی برای هر نانوایی است.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه بویراحمد گفت: آموزش نانوایی داران برای افزایش کیفیت نان در دستور کار است.
عسکری ابراز کرد: سامانه پیامکی ویژه نانوایی داران به صورت سراسری فعال شده است و تمام دستورالعمل‌ها از طریق این سامانه به آن‌ها اعلام می‌شود.
وی از همه نانوایی داران استان خواست تا شرایط خوبی برای تولید نان با کیفیت و عرضه آن به مردم داشته باشند تا مشمول طرح جدید شوند البته رضایتمندی مردم در پخت نان و کیفیت آن برای هر نانوایی در اجرای این طرح موثر است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار