تاریخ انتشار:۰۱:۱۰ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: سالن ورزشی در بخش سرفاریاب، سالن ورزشی روستای باگ و زمین چمن مصنوعی در روستای سرآسیابِ لنده بهره برداری شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رییس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالن ورزشی بخش سرفاریاب در زمینی به مساحت هزار و ۳۰۰ متر مربع و با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
دل بازجو اضافه کرد: سالن ورزشی روستای سرفاریاب در سال ۱۳۹۶ کلنگ زنی و در دهه فجر امسال از محل اهدایی وزارت نفت به ورزش استان، افتتاح و بهره برداری شد.
رییس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان گفت: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۰۰ متر مربع و هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده است.
رییس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: سالن ورزشی روستای "باگ" از شهرستان دنا با ۱۲۰۰ مترمربع زیربنا و با هزینه ۲ میلیارد تومان از هدایای شرکت نفت و منابع استانی، بهره برداری شد.
روستای "باگ" با جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ نفر از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد است که با مرکز استان ۵۶ کیلومتر فاصله دارد.
رییس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان از بهره برداری چمن مصنوعی خبر داد و گفت: چمن مصنوعی در روستای "سرآسیابِ" از توابع شهرستان "لنده" در استان، با هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان، بهره برداری شد.
دل باجو افزود: ساخت این چمن مصنوعی در سال ۱۴۰۰ آغاز شد که از محل هدایای خاص شرکت نفت به ورزش استان با مساحت یک هزار متر مربع، به بهره برداری رسید.
روستای "سرآسیابِ" از توابع شهرستان "لنده" از استان کهگیلویه و بویراحمد است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.