تاریخ انتشار:۱۲:۱۲ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
همزمان با دهه فجر
عصر دنا: یادواره روحانی شهید سید علی نورالدینی نخستین شهید انقلاب در دهدشت برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا: در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، بیستمین یادواره شهید حجت‌الاسلام سید علی نورالدینی اولین شهید انقلاب با حضور خانواده شهید و مسئولان در حوزه علمیه خواهران دهدشت برگزار شد.

سید‌عبدالعزیز موسوی اصل در این مراسم با بیان اینکه دهه فجر دهه مجد و عظمت انقلاب و ایران است، اظهار کرد: به جرات می‌توان گفت روحانیت در ساختار جمهوری اسلامی ایران نقش مرجع داشته و تنها گروهی بود که توانست توده مردم را به جنبش و خروش بکشاند.

فرماندار کهگیلویه، افزود: نقش روحانیت در شکل‌گیری و پیشبرد انقلاب و به ثمر رسیدن آن نقش اصلی و جدی بوده است.

وی با بیان اینکه نقش شهید نورالدینی در منطقه و شهرستان ما در دوران انقلاب، متناظر با نقش اساسی روحانیت در جامعه بوده است، عنوان کرد: انشالله ما بتوانیم اهداف و آرمانهای شهید نورالدینی را در سطح جامعه پیاده کنیم.

موسوی‌اصل تصریح کرد: جوهره اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه جهاد تبیین بوده است یعنی همان کاری که شهید نورالدینی در اوایل انقلاب انجام می‌داد.

فرماندار کهگیلویه بیان کرد: امروز مسئولیت ما به سبک دیگری در مسیر جهاد تبیین است و باید آن را پیگیری کنیم و با تلاشی مضاعف در راه تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب تلاش کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین