تاریخ انتشار:۱۷:۰۵ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه:
عصر دنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: ‌۲۰۰ دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه دوم این شهرستان در قالب اردوی راهیان نور با پنج اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی اصغر پوربهشت ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور، آشنایی، نسل چهارم با رشادت‌های رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با سیره شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با محوریت امام راحل از سال ۱۳۴۲ با رویکردی برگرفته از نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) شکل‌گرفته است، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مدت‌زمان کوتاهی جنگ تحمیلی آغاز شد و حضور اقشار مختلف مردم در جبهه‌ها به فرموده امام راحل سلاح برتر بود.

پور بهشت اظهار داشت: در طی سه روزی که دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی حضور دارند از معراج شهدای خوزستان، یادمان شهدای دهلاویه، یادمان شهدای هویزه و یادمان شهدای القمه یادمان شهدای کربلای ۴ بازدید خواهند کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار