تاریخ انتشار:۲۳:۱۰ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
در پی هشدار نارنجی هواشناسی ؛
عصر دنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری از مدیران دستگاه های خدمات رسان و امدادی خواست برای مقابله با بروز بحران احتمالی از آمادگی کامل برخوردار باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا: نیک روز در نشست ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران  گفت: همه دستگا‌ه های خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب، شهرداری ها، شرکت توزیع نیروی برق، ارتباطات و فناوری و راهداری و حمل و نقل جاده ای و دیگر دستگاه‌های امداد رسان باید آمادگی برای مقابله با بحران احتمالی را داشته باشند. 
وی با تاکید بر اینکه تامین سوخت لازم برای گلخانه‌ها ، مدارس در مناطق عشایری و روستایی و دیگر سازه ها ضروری است افزود: برای جابجایی دانش آموزان در مناطق عشایری و روستایی که مسیر آنها با بارش باران و برف مسدود می شود نیز تدابیر لازم اندیشیده شود.
وی از کوهنوردان خواست طی مدت بارندگی از صعود به ارتفاعات خودداری کنند و اضافه کرد: هیات کوهنوردی در این زمینه نظارت های لازم را داشته باشد.
سرپرست آب و فاضلاب استان هم با اشاره به اینکه کمبود ژنراتور ومخازن ذخیره آب از مهمترین مشکلات این سازمان در زمان بحران است گفت: ۹۰ هزار مشترک وجود دارد و این در حالیست که باید ظرفیت ذخیره مخازن ۷۵ هزار متر مکعب باشد.
صالحی افزود: ظرفیت مخازن آب در استان ۳۲۰۰ متر مکعب است که می بایست به ازای هر مشترک یک متر مکعب مخازن آب وجود داشته باشد.
کرمی سرپرست اداره کل هواشناسی هم با اشاره به اینکه سامانه بارشی از عصر امروز تا جمعه در استان فعال است، گفت: پیک بارشی برای روز‌های سه شنبه تا پنج شنبه است و پیش بینی می شود این بارش‌ها در مناطق سردسیری به صورت برف ودیگر نقاط گرمسیری نیز به صورت باران است. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار