تاریخ انتشار:۱۲:۳۸ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیران مدارس افسران جهاد تبیین و تعلیم وتربیت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایمان سبحان نژاد در نشست صمیمی با مدیران مقاطع مختلف تحصیلی در لوداب با تسلیت امام هادی (ع) گفت : مدیران مدارس نقش مهمی در پویایی و بالندگی تعلیم وتربیت دارند.

وی با بیان اینکه آموزش زیربنای توسعه و تحول در جامعه است گفت: مدیران مدارس و معلمان رسالت عظیمی در تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد، مسؤلیت پذیر، خلاق و کارآمد برای آینده نظام اسلامی دارند که باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای آموزش مطلوب دانش آموزان بهره گیرند.

وی رویکرد آموزش وپرورش در دولت سیزدهم را بر مبنای ستد تحول بنیادین عنوان کرد و گفت: تربیت شش ساحتی دانش آموزان و شناسایی استعدادها و خلاقيت‌های دانش آموزان در مدارس مورد تاکید جدی آموزش وپرورش است.

معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان، بر نظارت مدیرانی بر کار معلمان و کلاس درس تاکید کرد و گفت: متولیان اصلی تعلیم تربیت مدیران و معلمان اند که در کف مدرسه حضور دارند. 

وی گفت: منطقه لوداب استعدادهای فراوانی دارند که با توجه به پراکندگی روستاها و مدارس نیازمند کار جهادی و انقلابي برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است.


سبحان نژاد مدیران مدارس را فرماندهان تعلیم و تربیت دانست و خطای به مدیران مدارس گفت: با اخلاص و انگیزه الهی و با ارتباط موثر با دانش آموزان اولیا آنان‌ بستر را برای تعالی و پیشرفت دانش آموزان بیش از پیش فراهم آورید.

وی بر برنامه ریزی برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: برنامه های دهه مبارک فجر با محوریت دانش آموزان اجرا شود تا اثرات بیشتری داشته باشد.

مدیر آموزش وپرورش منطقه لوداب نیز در این جلسه گفت: ۲۳۴۰ دانش آموز در ۱۴۷ مدرسه مشغول تحصیل هستند که ۳۸۲ نفر کار آموزش آنها را بر عهده دارند.

سید سعادت پوردانش به مشکلات آموزش وپرورش منطقه لوداب اشاره‌ کرد و گفت: ۱۵ مدرسه در این منطقه فرسوده و نیازمند تخریب و بازسازی هستند و ۱۸ آموزشگاه نیاز به سرویس بهداشتی دارند.
وی تعداد مدارس کانکسی در لوداب را ۳۴ مورد عنوان کرد و گفت: در زمینه تجهیز مدارس و خوابگاه‌های شبانه روزی نیازمند همکاری اداره کل و خیرین هستیم.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.