تاریخ انتشار:۰۸:۲۸ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد گفت: اجلاسیه سرداران و ۷۰۰ شهید والامقام شهرستان بویراحمد به زودی برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فرمانده ناحیه شهرستان بویراحمد در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: اجلاسیه سرداران و ۷۰۰ شهید والامقام شهرستان بویراحمد ۱۷ بهمن ماه در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
 
سرهنگ انوری با بیان اینکه برای برگزاری این اجلاسیه ۱۷ کمیته متشکل از دستگاه‌های اجرایی شهرستان بویراحمد تشکیل شده است افزود: وظایف هر دستگاه مشخص شده و این کمیته‌ها  ضمن فضاسازی محیطی باید جلساتی را در این  خصوص نیز برگزار کنند.

فرماندار شهرستان بویراحمد نیز گفت: اجلاسیه سرداران و ۷۰۰ شهید والامقام یکی از برنامه‌های مهم این شهرستان  است و همه ادارات هر چه در توان دارند برای برگزاری هر چه بهتر این اجلاسیه بکار گیرند. 

شهرام مهدوی مطلق افزود: یادواره شهدا فرصت بسیار مهمی برای تبیین سیره شهدا و فرهنگ شهادت است لذا همه سازمان‌ها ادارات ملزم به همکاری و استفاده از ظرفیت‌های سازمانی خود برای هرچه بهتر برگزار شدن یادواره شهدا هستند.

مهدوی مطلق با اشاره به اینکه این یادواره همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود اضافه کرد: این یادواره با هدف تبین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی جوانان با سیره شهدا برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: همه سازمان‌ها و ادارات ملزم هستند ظرفیت‌ها و هزینه‌های پشتیبانی برگزاری این یادواره را تا هفته بعد برای  تصمیم گیری  نهایی و بهتر برگزارشدن این اجلاسیه اعلام‌کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین