تاریخ انتشار:۱۳:۳۴ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی(ره)؛
عصر دنا: کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست کشوری طرح جهش تولید در دیمزار‌ها را کسب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا: شایان نادری در جلسه طرح جهش تولید در دیمزار‌ها این استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به سطح برنامه ابلاغی کشور در سال دوم اجرای طرح توسعه کشت دیمزار‌ها توانست، با سطح زیر کشت ۶۷ هزار و ۷۶۴ هکتار اراضی زراعی دیم، رتبه نخست کشوری را کسب کند.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: در سال دوم اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌ها سطح برنامه ابلاغی و تعهد استان به میزان دو برابر سال اول اجرای این طرح ۶۰ هزار هکتار بود.
وی ادامه داد: با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، تلاش عوامل اجرایی طرح و استقبال گسترده کشاورزان، سطح زیر کشت محصولات زراعی تحت پوش این طرح شامل گندم، جو، نخود، عدس، دانه‌های روغنی و محصولات علوفه‌ای رتبه اول کشور در اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌ها را کسب کردیم.

نادری با اشاره به همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و سازمان جهاد کشاورزی برای اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌های استان اضافه کرد: برای اجرای این طرح در دیمزار‌های استان کهگیلویه و بویراحمد۶۰ نفر از کارشناسان پهنه این سازمان با ۱۳هزار و ۹۵۰ مورد قرارداد با کشاورزان در مراکز و خانه ترویج‌های جهاد کشاورزی همکاری دارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.