تاریخ انتشار:۲۰:۱۴ - ۳۰ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت شروع به کار مدارس و ادارات استان را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): آخرین وضعیت شروع به کار مدارس و ادارات کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

علیرضا نیکروز با اشاره به بازگشت ساعت کاری ادارات‌ به روال قبل گفت: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی این استان از روز شنبه یکم بهمن ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را به روال عادی از سر خواهند گرفت.

وی با اشاره به وضعیت گاز در برخی استانهای کشور اظهار کرد: همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی استان ملزم هستند ضمن تنظیم دمای وسایل گرمایشی بر روی ۱۸ درجه سانتی گراد، نسبت به خاموش کردن موتورخانه‌ها و تجهیزات گرمایشی از یک ساعت قبل از اتمام فعالیت تا یک ساعت قبل از شروع به کار در روز بعد اقدام کنند.

گفتنی است که طی هفته گذشته بدلیل بارش برف، کاهش محسوس دما و یخبندان ساعت شروع بکار مدارس و ادارات مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد به ساعت ۸ و ۳۰ تغییر کرده بود و روز پنجشنبه نیز تعطیل اعلام شده بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.