تاریخ انتشار:۰۹:۳۵ - ۳۰ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس دانشگاه یاسوج از رقابت ۱۷ هزار و ۷۰۰ داوطلب کنکور ۱۴۰۱ در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بهادر کرمی در جمع خبرنگاران افزود: صبح امروز پنجشنبه از ساعت ۸ آزمون گروه علوم تجربی با رقابت آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ساعت ۱۴:۳۰ امروز نیز بیش از ۴۰۰ نفر در گروه زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند، اظهارکرد: اینترنت موبایل در ساعات برگزاری آزمون سراسری امروز و فردا جمعه ۳۰ دی در ۶۶ حوزه‌ برگزاری با محدودیت مواجه خواهد شد.

رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر داوطلب در استان کهگیلویه و بویراحمد در کنکور سراسری رقابت خواهند کرد، اضافه کرد: از این تعداد ۵۶ درصد بانوان، و بقیه آقایان هستند.

کرمی تصریح کرد: رشته تجربی با ۱۰ هزار و ۵۰ نفر بیشترین داوطلب را در استان کهگیلویه و بویراحمد به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا وی بیان کرد: در این آزمون، دو دفترچه برای رشته ریاضی، چهار دفترچه برای رشته علوم تجربی، سه دفترچه برای رشته علوم انسانی و رشته‌های هنر، زبان نیز هرکدام یک دفترچه در نظر گرفته شده است و هر دفترچه پاسخنامه جداگانه‌ای دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.